Black Friday: Valoarea cumpărăturilor online va depăşi 40 milioane euro

19.11.2013

Anul acesta, peste 400.000 de români vor beneficia de reducerile pregătite de marii retaileri online pentru Black Friday, care va începe pe data de 22 noiembrie, iar valoarea cumpărăturilor va depăşi 40 milioane euro, potrivit furnizorului de soluţii eCommerce integrate PayU România.

Estimările se bazează atât pe numărul mare de magazine online care au pregătit acţiuni de Black Friday, cât şi pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucură acest concept.

„Anul acesta am început pregătirile pentru Black Friday încă din primăvară. În urma discuţiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a plăţilor online pentru a raspunde atât volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale dimineţii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecăruia dintre ei”, a explicat Daniel Nicolescu, General Manager PayU România.

Creștere de 300% pentru magazinele online de IT şi electrocasnice

Potrivit reprezentanţilor companiei, magazinele online de IT şi electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi şi creşteri de până la 300%, însă evoluţii semnificative, de peste 40%, sunt aşteptate şi pe segmentele fashion, jucării sau cărţi.

Deoarece produsele ce vor fi achiziţionate vor fi peste valoarea medie uzuală, compania se aşteaptă şi la creşterea numărului de tranzacţii efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum în aproape toate magazinele online, platforma integrând în acest moment produsele Card Avantaj, Star BT şi BRDF.

„Cumpărăturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday au o mare încărcătură emoţională pentru clienti, iar magazinele care au înţeles acest lucru vor beneficia de clienţi care, pe lângă cumpărăturile efectuate, se vor ataşa puternic de brandul magazinului respectiv şi îl vor promova cu entuziasm în cadrul cercului de prieteni”, a mai spus Daniel Nicolescu.

În plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numărul oamenilor din departamentele de antifraudă şi suport cumpărători, având în vedere că plata online este modalitatea cea mai simplă prin care utilizatorii pot fi siguri că prind ofertele, evitând în acelaşi timp aglomeraţia şi timpul mare de facturare şi acordare a garanţiei.

 

Citiți și despre:

  • PayU: 5 milioane de români vor face cumpărături de Black FridayPayU: 5 milioane de români vor face cumpărături de Black Friday PayU se așteaptă ca peste 5 milioane de români să profite de Black Friday în acest an, acest lucru reprezentând aproape 1 din 2 români care deţine acces la Internet. Compania a anunţat că în acest context […]
  • Content Speed a lansat myblackfriday.roContent Speed a lansat myblackfriday.ro Content Speed a anunţat lansarea platformei online myblackfriday.ro, în condiţiile în care agenţia de eCommerce full service consideră că acest eveniment nu trebuie să fie o vânătoare de oferte. În cadrul […]
  • Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60%Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60% PayU România estimează o creștere cu 60% a volumelor tranzacționate de Black Friday 2016, ajungând la o valoare de 110 milioane lei, comparativ cu nivelul raportat anul trecut. Din totalul comenzilor, 25% vor […]
  • Cum a schimbat tehnologia comerțul?Cum a schimbat tehnologia comerțul? Magazinele online iau locul celor tradiționale, cu produse variate și prețuri mai mici. Acum câțiva ani, în România existau doar câteva magazine online, iar cele mai multe dintre acestea erau specializate în  […]
  • Carrefour online permite plata ramburs, prin cashCarrefour online permite plata ramburs, prin cash Odată ce magazinele online încep să aibă din ce în ce mai mult succes în România, companiile oferă clienților mai multe posibilități pentru plata produselor. Carrefour-Online.ro oferă de acum posibilitatea […]