Blue Air a încheiat un parteneriat cu PayPal

06.04.2016

PayPal, lider internațional în domeniul plăților online, anunță încheierea unui parteneriat cu Blue Air. Datorită acestui parteneriat, călătorii Blue Air pot acum rezerva și plăti online zborurile lor folosind un instrument de plăți rapid și sigur.

”Suntem extrem de încântați să anunțăm că zborurile Blue Air, disponibile via blueairweb.com, pot fi acum achiziționate folosind PayPal. Blue Air este decis să le ofere clienților opțiuni variate și comode atunci când îşi achiziționează biletele de avion și PayPal este în mod clar o alegere optimă deoarece le oferă clienților beneficiul unei plăți online sigure, declară Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.

Românii sunt călători activi, care se deplasează frecvent și, potrivit Blue Air, cele mai achiziționate rute pentru care aceștia au plătit cu PayPal sunt, până acum, Stuttgart – Sibiu, Londra – București și Roma – Bacău. Călătorii români pot călători acum pe aceste rute si oriunde în lume plătind cu PayPal – rapid, ușor și în siguranță.

”Circa 95% dintre călătorii români aleg liniile aeriene cu care se deplasează în funcție de prețul biletului, 83% acordă atenție politicii privind bagajele și 76% se orienteză în funcție de destinațiile oferite. Blue Air le oferă românilor toate aceste opțiuni. Am văzut că lucrează constant pentru a oferi soluții inovative care să îmbunătățească experiența clienților, iar la fel procedează și PayPal. De aceea, suntem încântați să putem ajuta Blue Air să facă plățile și mai rapide, sigure și convenabile”, spune Matt Komorowski, Director Vânzări PayPal în Europa Centrală și de Est.

Cu PayPal, Blue Air le poate oferi clienților săi mai mult decât plăți, un exemplu fiind Buyer Protection Program, care acoperă acum și bunurile non-corporale, cum ar fi muzica și jocurile, dar și biletele de călătorie.

”Piața bunurilor digitale este una dintre categoriile de retail care înregistrează cea mai mare creștere, iar biletele de călătorie și rezervările online reprezintă o parte importantă a acestei piețe. Grație protecției pe care o oferim, clienții au un grad mai mare de încredere atunci când achiziționează astfel de produse și servicii, a mai afirmat Matt Komorowski.

 

 

Citiți și despre:

  • Parteneriat între Blue Air și compania spaniolă AmadeusParteneriat între Blue Air și compania spaniolă Amadeus Blue Air a încheiat un acord cu compania spaniolă Amadeus privind distribuţia ofertelor operatorului aerian către agenţiile de turism, la nivel mondial, prin sistemul de rezervări Amadeus. Parteneriatul […]
  • Parteneriat între PayPoint România şi Blue AirParteneriat între PayPoint România şi Blue Air Operatorul de plăţi PayPoint România a încheiat un acord cu compania aeriană Blue Air, iar în urma acestei colaborări clienţii companiei aeriene îşi vor putea plăti biletele de avion prin intermediul […]
  • Blue Air a inaugurat ruta București – Koln Blue Air a inaugurat ruta București – Koln  Compania Blue Air a inaugurat ieri ruta București – Koln, zborul inaugural bucurându-se de un real succes din punctul de vedere al numărului de pasageri, respectiv 150 de pasageri pe zborul tur și 75 de […]
  • Blue Air introduce trei noi rute, din IaşiBlue Air introduce trei noi rute, din Iaşi După lansarea cursei interne Bucureşti – Iaşi, Blue Air anunţă introducerea a trei noi rute externe cu plecare din Iaşi, respectiv Roma, Paris şi Londra. Biletele de avion sunt disponibile la cele mai mici […]
  • Blue Air creşte numărul de zboruri între Bucureşti şi Roma FiumicinoBlue Air creşte numărul de zboruri între Bucureşti şi Roma Fiumicino Compania aeriană Blue Air a anunțat că, începând cu 1 februarie 2017, va oferi un zbor suplimentar pe zi (pentru sezonul de iarnă 2016/2017) şi două zboruri suplimentare pe zi (pentru sezonul de vară 2017) […]