Blue Point va angaja peste 50 de consultanţi, până la finalul anului

09.11.2016

Compania de call service Blue Point îşi extinde aria de expertiză în două industrii cheie, asigurări şi banking, adăugând noi clienţi în portofoliul săi. Odată cu această extindere, compania are în plan creşterea numărului de angajaţi. Astfel, până la finalul anului, compania îşi va mări echipa cu peste 50 de consultanţi de vânzări prin telefon.

„A fost o provocare pentru noi să ne mărim expertiza către alte domenii, precum cel financiar-bancar şi cel al asigurărilor. Acest lucru presupune şi resurse mai mari şi investiţii în creştere din partea noastră. Spre exemplu, pentru a vinde asigurări prin telefon, trebuie ca fiecare consultant implicat în proiect să fie certificat pentru această activitate”, spune Violeta Roşu, managing partner Blue Point.

Totodată, extinderea portofoliului cu noi clienţi din banking şi asigurări generează şi schimbări organizatorice. Astfel, compania a ramificat structura existentă şi a creat noi echipe şi poziţii, oferind oportunitatea de avansare pentru angajaţii existenţi.

„Blue Point este o companie în extindere permanentă. Suntem interesaţi să livrăm servicii către companii din afară şi să adăugăm astfel în portofoliul nostru companii internaţionale. De asemenea, vom continua extinderea la nivel naţional, începută cu deschiderea, la Slobozia, a primului nostru call center din provincie, către noi industrii, precum cea de tehnologie a informaţiei”, mai spune Violeta Roşu.

 

 

Citiți și despre: