Bosch continuă acțiunile de responsabilitate socială în România

23.03.2018

Compania Bosch a continuat acţiunile de responsabilitate socială iniţiate în ultimii ani şi s-a implicat în programe noi de amploare, cu impact la nivelul comunităţilor locale. Prin programul său de responsabilitate socială, Bosch își propune să sprijine în special copiii şi tinerii defavorizaţi, educaţia şi mediul înconjurător, în colaborare cu mai multe organizaţii non-profit și instituții sociale, precum SOS Satele Copiilor, Concordia, Habitat for Humanity, Mai Mult Verde sau MindsHub. Angajațiia Bosch din București, Cluj, Blaj, Sibiu și Timișoara s-au implicat în cele peste 40 de acţiuni în folosul comunității desfășurate în anul 2017.

“Responsabilitatea şi sustenabilitatea sunt două dintre valorile Bosch care susţin angajamentul nostru faţă de societate şi asigură succesul companiei pe termen lung”, a declarat Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România. “Dorim să transmitem exemplul de responsabilitate socială şi în interiorul companiei, astfel încât angajaţii noștri să devină cei mai activi ambasadori ai valorilor Bosch și ai acţiunilor noastre sociale”, a continuat Boldijar.

Astfel, prin campania de responsabilitate socială „Donează un zâmbet”, lansată în urmă cu trei ani, odată cu noua misiune internă a companiei, „We Are Bosch”, Grupul Bosch în România își încurajează angajaţii să se implice în proiecte sociale, prin organizarea de acțiuni de voluntariat sau campanii de strângeri de fonduri. În plus, Bosch a susținut aceste cauze prin donații semnificative și în anul 2017, iar pentru anul în curs planifică activități suplimentare privind responsabilitatea socială.

Eforturile susţinute definesc activitățile de responsabilitate la Bosch. Compania a desfășurat acţiuni sociale în centre care găzduiesc copii defavorizați şi a susţinut numeroase cauze sociale prin acţiuni de strângere de fonduri şi donaţii. Doar în 2017, Bosch a venit în sprijinul a peste 100 de copii aflaţi în grija unor organizaţii precum Complexul de Servicii Sociale Giurgiu, Asociaţia Concordia sau Organizaţia SOS Satele Copiilor. Compania a renovat şi dotat cu echipamentele necesare centre sociale si case de tip familial, a amenajat spaţii de joacă şi a sprijinit 36 de copii cu haine şi rechizite pentru noul an şcolar. În plus, voluntarii Bosch au organizat ateliere de bricolaj și creație pentru copiii gazduiți în aceste centre și au facut cadouri surpriză mai multor copii și vârstnici, aflați în nevoie.

“Colaborăm cu Bosch din 2015 şi suntem recunoscători pentru sprijinul pe care l-am primit, atât în ceea ce priveşte sponsorizările pe diferite nevoi ale noastre, cât mai ales de implicarea angajaţilor în acţiuni de voluntariat în proiectele noastre,” a declarat Diana Certan, director executiv comunicare şi fundraising în cadrul Concordia România.

De asemenea, Bosch a contribuit la asigurarea sănătăţii şi îmbunătăţirea calităţii vieţii copiilor cu diverse afecţiuni. Spre exemplu, pentru dotarea şi modernizarea clinicilor oncologice din România, compania a donat 5.000 de euro pentru proiectul “Bursa de Fericire” iniţiat de Asociaţia Dăruieşte Viaţa. La Timişoara, Bosch a venit în sprijinul copiilor cu autism, contribuind la achiziţionarea de materiale terapeutice și amenajarea unei camere senzoriale, şi a susţinut campania de conştientizare “Zilele Bandanei”, pentru copiii care luptă împotriva cancerului. La Cluj-Napoca, peste 90 de voluntari din cadrul Bosch s-au implicat în acţiuni sportive precum fotbal sau cros, sprijinind astfel construcţia unei case de copii şi achiziţionarea de medicamente și aparatură pentru copiii și tinerii cu insuficiență renală cronică.

Totodată, Bosch colaborează cu diferite organizaţii caritabile pentru a sprijini familiile dezavantajate. În 2017, Bosch s-a implicat în cel mai mare proiect de construcţie accelerată din Europa, Big Build, iniţiat de Habitat for Humanity. Voluntari din toate entităţile Bosch din România au construit, în doar cinci zile, una din cele 36 de case care acum găzduieşte trei familii.

„Lacrimile de bucurie de la finalul evenimentului demonstrează realitatea, satisfacția celor trei familii ce vor avea o casă nouă, o casă la care ne-am adus și noi contribuția, dar mai presus de toate, o casă ce păstrează o parte din sufletul fiecăruia”, a declarat Andrei Hüttner, voluntar şi coordonator de proiecte de CSR în cadrul Bosch România.

Bosch contribuie, de asemenea, la asigurarea unui trai decent pentru familiile din judeţul Timiş, donând până în prezent peste 1600 de bonuri de masă. Împreună cu Fundaţia Regina Maria, compania susţine accesul la servicii medicale gratuite pentru persoanele cu venituri mici.

În același timp, Bosch oferă sprijin financiar și mentorat tinerilor talentați în cadrul proiectelor educaționale, precum “Kids in Tech”, unde copii din 250 de cluburi IT din regiuni mai puțin dezvoltate ale țării primesc acces la tehnologie digitală, sau “BattleLab Robotica” (Sumo Robotic), cea mai mare competiție de roboți autonomi realizați prin propriile puteri. De asemenea, în calitate de partener fondator al MindsHub, primul hub dedicat educaţiei, Bosch a oferit studenţilor din Timişoara consultanţă pentru dezvoltarea unui plan de afaceri şi sfaturi utile pentru o carieră de succes.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Bosch deschide un nou birou în Cluj-NapocaBosch deschide un nou birou în Cluj-Napoca Bosch a anunţat că deschide un nou birou în Cluj-Napoca și creează noi locuri de muncă atractive. Astfel, compania intenționează să intensifice activitățile sale de cercetare și dezvoltare din Cluj, […]
  • Bosch a înregistrat anul trecut vânzări de 48,9 miliarde euroBosch a înregistrat anul trecut vânzări de 48,9 miliarde euro Grupul Bosch a înregistrat la nivel mondial, anul trecut, vânzări de 48,9 miliarde de euro, cu 6,2 la sută mai mult decât în anul precedent, conform datelor preliminare transmise de companie. După ajustarea […]
  • Care sunt cei mai atractivi angajatori din ţara noastră?Care sunt cei mai atractivi angajatori din ţara noastră? Continental şi BRD sunt în acest an cei mai atractivi angajatori din România. În ultimii patru ani, Continental a reușit să convingă un număr tot mai mare de absolvenți din domeniul inginerie și IT de […]
  • GMP Advertising se afiliază Jung von MattGMP Advertising se afiliază Jung von Matt GMP Advertising se afiliază Jung von Matt (JvM), cea mai premiată rețea independentă de comunicare din Europa și una din top trei rețele independente la nivel mondial. Astfel, începând cu această lună, […]
  • Bosch România a avut afaceri de 212 milioane de euro, în 2013Bosch România a avut afaceri de 212 milioane de euro, în 2013 Bosch a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri de 212 milioane de euro, nivelul vânzărilor companiei avansând faţă de nivelul din 2012 cu 18 procente. Investiţiile realizate de Bosch în […]