Braiconf, cel mai mare producător de cămăși din România

01.01.2016

Preferințele românilor sunt conectate la tendințele globale. Deseori se întâmplă să ne îmbrăcăm „bine”, iar haina de calitate pe care o purtăm să ne influenţeze starea mentală. Simţim mai multă siguranţă, avem o conversaţie mai fluentă şi ne integrăm social mult mai uşor. În acest context, Braiconf, o companie românească ce activează pe piaţa confecţiilor de 65 de ani, încearcă să ofere clienţilor produsele de care aceştia au nevoie pentru a se simţi confortabil.

Având o tradiție atât de bogată, Braiconf s-a reinventat în nenumărate rânduri. Trecând prin trei epoci diferite, au reușit să reziste în timp datorită faptului că şi-au păstrat calitatea și pasiunea, investind atât în oameni, cât și în tehnologii.

„După 65 de ani, Braiconf este mai mult decât o companie de tradiție, este un asset al României și un exemplu de reușită. În momentul de față, considerăm că dezvoltarea rețelei proprii de magazine reprezintă o realizare importantă. De asemenea, trebuie menționat faptul că în anul 2015, an aniversar, am trecut printr-un proces de rebranding, dorindu-ne să fim mai aproape de clienții noștri fideli”, ne-a declarat Dan Simionescu, Președintele Consiliului de Administrație.

Colecţiile Braiconf

Fiind cel mai mare producător de cămăși din România, ritmul lansărilor semnate Braiconf se supune rigorilor și calendarelor internaţionale ale industriei modei. În fiecare an sunt lansate două colecţii principale: colecția primăvară-vară și colecția toamnă-iarnă la care se adaugă edițiile limitate sau colecțiile capsulă, pentru a lua prin surprindere publicul cu propuneri inedite.

Pentru domnii cu măsuri speciale şi pentru a răspunde tuturor nevoilor clienților, Braiconf pune la dispoziția lor mai multe game de produse, aparţinând colecției Big & Tall.

Dan Simionescu ne explică ce tipuri de ţesături cuprinde Colecția Royal.

„Pentru Royal, alegem cele mai bune tipuri de ţesături de la marile branduri internaţionale, precum Ermenegildo Zegna, Cotonificio Albini – Thomas Mason, David & John Anderson, ţesături care arată şi se simt diferit la atingere, având compoziţii optime de bumbac şi fibre naturale. Cămășile made to measure pot fi personalizate, atât online, cât și în magazin și oferă libertate totală și loc pentru creativitate tuturor celor care optează pentru un produs din această colecție. Cămășile Braiconf sunt definiția unui raport calitate-preț perfect echilibrat pentru cămăși funcționale de zi cu zi”.

Tehnologii de ultimă oră

Pentru a putea fi competitivi, eficienți și pentru a livra produse care să respecte cele mai înalte standarde de calitate, compania a investit în retehnologizarea liniilor de producție. O latură a calităţii ce defineşte brandul Braiconf, este reprezentată de liniile de testare a produselor, astfel, țesăturile care urmează să intre în noile colecții sunt supuse unor teste riguroase, fiind spălate, uscate și călcate de zeci de ori. Această abordare care presupune îmbinarea tehnologiilor moderne cu dezvoltarea unor procese elaborate de R&D oferă oportunitatea de a livra atât volume, cât și calitate.

Cotonificio Albini Italia, un nume de prestigiu între producătorii de bumbac la nivel mondial, are o experiență de generații, pornind de la 1876. Țesăturile oferite de aceștia cuprind nenumărate variante de 100% bumbac egiptean superfin, combinații de bumbac cu in, 100% in sau foarte doritele materiale de tip stretch (bumbac, poliamidă și elastan). Toate acestea vin într-o gamă foarte variată de culori și de tipuri de țesături.

„O altă investiție de care aminteam este cea în zona de digital, care chiar dacă nu e în fabrică, e pe site-ul nostru. Aici mă refer la modulul online made-to-measure. Pentru noi este o dovadă clară că Braiconf este pregătit să treacă în etapa shopping-ului online și a produselor custom-made pentru fiecare consumator în parte. Astfel, modele unicat, așa cum sunt solicitate de clienții noștri prin configurările online ies pe poarta fabricii de la Brăila”, spune Președintele Consiliului de Administrație.

Magazine

Având o rețea proprie ce numără 15 magazine în toată țara, plus magazinul online www.braiconf.ro, sunt prezenți în marile orașe, precum și în centrele comerciale strategice precum AFI Palace Cotroceni şi Mall Promenada. În plus, publicul are acces la noutățile Braiconf urmărind pagina personală de Facebook.

Având în vedere că de la producție, la distribuție și până la desfacere, toate procesele sunt sub semnătura Braiconf, feedback-ul de la consumatori este în timp real, oferind ocazia de a adapta distribuția în funcție de preferințe și cerințele fiecărei zone în parte. Așadar, în magazinul din Pitești ofertele sunt personalizate pentru argeșeni, iar în București, de exemplu, sunt personalizate pentru bucureșteni.

Magazinul din Marriott este o dovadă a pasiunii pe care Braiconf o are pentru cămăși, de aceea principalul magazin Braiconf este destinat în exclusivitate prezentării colecției de cămăși. Acest magazin ‘Just Shirts’ este singurul din țară, reprezentând în exclusivitate vârfurile de gamă ale colecțiilor. În premieră în România, și nu numai, s-a lansat serviciul Braiconf Express, prin care domnii îşi pot comanda o cămașă pe măsura lor în doar 24 de ore.

„Un punct de referință în cadrul investițiilor noastre este crearea singurului modul online pentru cămăși made to measure unde clienții noștri își pot personaliza ceea ce vor să poarte. Această investiție a fost necesară pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor clienților noștri deoarece shopping-ul online a devenit o obişnuinţă. Rebranding-ul este alt proces în care am investit cu încredere, iar declinarea noii identități vizuale poate fi admirată în cadrul flagship store-ului de la JW Marriott, deschis tot anul acesta”, spune conducerea companiei.

Tendințe globale

Braiconf se concentrează pe calitate, iar acest lucru se reflectă atât în produse, cât și în servicii. Aceste lucruri consolidează strategia conducerii de a crește brand-ul și de a se extinde. Pentru a respecta promisiunea că Braiconf este ‘Pentru domni de toate vârstele’ compania urmăreşte să deschidă noi magazine prin care să cucerească noi segmente de public.

„Preferințele românilor sunt conectate la tendințele globale. Noile croieli ce urmăresc liniile corpului și sunt completate de imprimeurile curajoase sunt din ce în ce mai căutate. Românii au început să nu se mai ferească de culori. De aceea, dorim să inovăm și să prezentăm colecții cu detalii surprinzătoare care să răspundă pentru fiecare stil în parte”, încheie Dan Simionescu.

 

 

Citiți și despre: