Brandul de cămăşi Alisia Enco a lansat o nouă colecţie: Tradiţionale

01.12.2015

Brandul de cămăşi şi accesorii pentru femeile de afaceri, Alisia Enco, a lansat o nouă colecţia care propune reîntoarcere la origini prin noua sa colecţie de cămăşi Tradiţionale. Colecţia îmbină rigurozitatea unei cămăşi business impecabile cu naturaleţea broderiilor de altădată, într-o simfonie stilistică neasemănată.

Îmbogăţită cu trei modele de cusături din regiuni diferite ale ţării, numite simbolic Hora fetelor, Trifoi şi Floare de mai, colecţia vine cu un suflu proaspăt în garderoba femeilor de afaceri, cu eleganţă şi bun-gust, demonstrând că nu au nevoie de ţinute extravagante pentru a ieşi în evidenţă, ci doar de câteva elemente discrete.

În prezent, colecţiile Alisia Enco sunt comercializate exclusiv prin intermediul propriului magazin online.

Brandul Alisia Enco – For creative women in business este un brand de cămăşi şi accesorii pentru femeile de afaceri, care a fost lansat de antreprenoarea Alice Botnarenco la finalul anului 2014. Acesta aduce în prim-plan latura creativă a femeilor, ajutându-le să îşi contureze stilul personal prin produse ce nu se încadrează în tiparele clasice de business.

 

 

Citiți și despre:

  • ALISIA ENCO, un brand pentru femeile în afaceriALISIA ENCO, un brand pentru femeile în afaceri Antreprenoarea Alice Botnarenco, președinte fondator al organizației Femei în Afaceri, a lansat un nou brand pentru femei în afaceri - ALISIA ENCO. Brandul reflectă viziunea fondatoarei mărcii asupra ținutei […]
  • Brandul Alisia Enco a lansat o nouă colecţie de cămăşiBrandul Alisia Enco a lansat o nouă colecţie de cămăşi Brandul de cămăşi şi îmbrăcăminte business pentru femei, Alisia Enco a lansat o nouă colecţie de cămăşi: Parisienne, colecţie care aduce rafinamentul francez în ţinutele business. Brandul, lansat la finalul […]
  • Braiconf deschide un magazin în cadrul hotelului J.W. MariottBraiconf deschide un magazin în cadrul hotelului J.W. Mariott Producătorul de cămăși Braiconf a anunţat extinderea rețelei cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott. Noul magazin se dedică tradiției, oferind exclusiv cămăși pentru […]
  • Lenovo a lansat noul portofoliu de produse ThinkPadLenovo a lansat noul portofoliu de produse ThinkPad Lenovo a anunţat lansarea, în cadru CES 2015, unui nou portofoliu de produse de top – ThinkPad. Printre acestea se numără şi ThinkPad X1 Carbon, cel mai ușor ultrabook de performanță înaltă de 14 inch, iar […]
  • Floria lansează o nouă colecție de aranjamente floraleFloria lansează o nouă colecție de aranjamente florale Divizia pentru evenimente a florăriei online Floria, Floria Events, a anunțat lansarea colecției de aranjamente florale pentru nunțile din acest an. Intitulată „Per Sempre”, colecția este inspirată de […]