Brandul Laura Baldini a avut o creştere de 70% a cifrei de afaceri, în 2013

10.06.2014

Brandul de colanți pentru femei Laura Baldini a înregistrat anul trecut un avans substanţial al vânzărilor, continuând astfel trendul pozitiv pe care l-a avut de la înființare și până în prezent. Astfel, din anul 2008 până la ora actuală, cifra de afaceri raportată a avansat cu peste 330%.

“Brandul Laura Baldini activează de paisprezece ani pe piața românească, făcându-și prezența din ce în ce mai simțită. Din 2008 și până în prezent cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%, un ajutor nesperat venind exact de unde oricine s-ar fi așteptat mai putin: de la criza financiară a ultimilor ani care a făcut curățenie în piață și i-a determinat pe cumpărători să devină mult mai atenți la ceea ce cumpără”, a declarat Costel Baghina, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul colanților Laura Baldini.

Anul trecut, cifra de afaceri a fost cu aproximativ 70% mai mare decât rezultatul înregistrat în anul 2012, compania devenind cel mai mare importator de ciorapi de damă “made in Italy”.

Rezultatele bune ale brandului a fost suţinute de ritmicitatea livrărilor, precum și continuitatea gamei în magazine. În majoritatea rețelelor de retail modern în care sunt prezente produsele Laura Baldini, firma Logitrade a devenit unul dintre furnizorii cei mai importanti pe această categorie. Pe total, produsele companiei se regăsesc în peste 1.600 de puncte finale de vânzare din întreaga țară.

“Principalele ingrediente ale acestui succes remarcabil sunt calitatea foarte bună a produselor, cunoașterea preferințelor cumpărătorilor, inovația permanentă, diferențierea și politica de preț bine gândită. Nu în ultimul rând, marketingul inovator promovat de companie a făcut ca brandul să dobândească un înalt grad de loialitate”, au mai spus reprezentanţii companiei.

Citiți și despre: