Branduri noi și renovare de 10 milioane de euro pentru Plaza România

01.06.2014

Numărul vizitatorilor va urca la 30.000 de persoane pe zi, după finalizarea lucrărilor de renovare. Grupul Anchor a intrat în România în anul 1997. Este în topul jucătorilor din domeniu, cu un portofoliul puternic, format din București Mall, Anchor Plaza, InCity Residences și Plaza România.

Valoarea totală a investițiilor companiei în țara noastră se ridică la peste 350 milioane euro, iar luna mai a marcat pentru Grupul Anchor demararea unei alte investiții, de 10 milioane de euro, pentru lucrările de renovare din Plaza România. “Ca în orice istorie de viață, și în istoria Plaza România există trei momente care ies în evidență. Primul este marcat de perioada de boom economic, care a durat până în 2008 și în timpul căreia ne-am bucurat de afaceri înfloritoare. Apoi a venit momentul de răscruce în care condițiile pe piață s-au înăsprit, iar concurența a crescut. Fiind un proiect bine fundamentat, am continuat să funcționăm în parametri pozitivi și în această perioadă dificilă, iar dezvoltarea a mers mai departe, fie că vorbim de investiții în proiect sau în idei noi pentru atragerea și satisfacerea clienților. În prezent parcurgem un alt moment important, marcat de începerea lucrărilor de renovare și modernizare, și de repoziționarea ca mall de familie”, ne-a declarat Răzvan Gaiță, directorul general Anchor Grup.

Magazine noi 

Numărul vizitatorilor Plaza România a crescut cu 17% în primul trimestru al acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, spune conducerea Anchor Grup. “După încheierea lucrărilor de renovare, ne aşteaptăm la o creștere de 20-25% a traficului, ținta fiind ca numărul vizitatorilor să urce spre 30.000 de persoane pe zi”, ne-a explicat Răzvan Gaiță. Având în vedere faptul că multe branduri de renume internațional se vor alătura celor deja prezente în centrul comercial, estimările vor deveni realitate. “Mixul de chiriași oferit de noi a fost în permanență echilibrat, oferind o selecție variată de magazine pentru toate vârstele, și continuă să se dezvolte, cu noi adăugiri în fiecare lună. Timeout și Cinema Cafe se numără printre cei mai recenți chiriași ai Plaza România, cu magazine deschise de la începutul anului 2014. World Class, lider pe piața din România în industria wellness-ului, ocupă din luna februarie un spațiu dublu în Plaza România comparativ cu anul trecut. Damat Tween, Koton și Al Saj sunt de asemenea branduri care se vor alătura în scurt timp centrului comercial si celor peste 80 de magazine deja existente. De asemenea, în locul fostului supermarket Gima se vor deschide două magazine noi pe piața locală, un retailer de fashion și un home&deco”, declară directorul general Anchor Grup.

Renovare în etape

Conducerea Anchor Grup este de părere că investiția va repoziționa centrul comercial ca mall de proximitate, dedicat întregii familii și că lucrările de renovare vor dura un an și jumătate. Lucrările de renovare vor dura 18 luni și vizează în principal schimbarea fațadei, modificarea circuitului de shopping la interior și transformarea unei aripi a mall-ului, aproximativ 20% din suprafață, în spații de birouri. În premieră pentru România, centrul comercial va rămâne deschis pe toată durata lucrărilor. Renovarea va fi efectuată în etape, astfel încât să nu afecteze traficul. Două treimi din mall vor fi în permanență accesibile publicului, acesta putându-se bucura în continuare de shopping şi de evenimentele speciale, dedicate întregii familii”, explică Răzvan Gaiță, directorul general Anchor Grup. Acesta a adăugat că anul trecut, Plaza România a înregistrat venituri de 7 milioane de euro, iar după încheierea lucrărilor de renovare este estimată la o creștere a afacerilor cu 50%. Privind obiceiul de consum al clienților, oficialii Anchor Grup spun că după criza economică românii sunt mai atenți la cheltuielile de zi cu zi, cântăresc mai bine deciziile de achiziție, însă nu fac rabat de la calitate.

Bucureștenii care locuiesc în Sectorul 6 al Capitalei s-au obișnuit cu evenimentele variate care se organizează la Plaza România, iar acest lucru va fi unul pe lista cu priorități și pe viitor, ne-a asigurat Răzvan Gaiță. “Ne adresăm în special familiilor tinere și moderne din Sectorul 6, cărora le oferim shopping și distracție aproape de casă, prin evenimente speciale pentru toate categoriile de vârstă. Multe dintre acestea au o latură CSR, iar acest lucru este foarte important de știut pentru clienții noștri: participând, pot schimba în bine viețile celor aflați în nevoie. Obiectivul nostru este să devenim opțiunea numărul 1 în materie de centre comerciale pentru locuitorii Sectorului 6 și împrejurimi”, ne-a declarat directorul general Anchor Grup. De altfel, Anchor Grup a primit premiul I în cadrul galei “Romanian CSR Awards 2014”, categoria “Sănătate”.  Asta datorită implicării companiei în cadrul “Bucharest International Marathon”, care a avut loc luna octombrie a anului trecut, eveniment în cadrul căruia Anchor Grup a donat, în total, 20.000 de euro fundației HOSPICE Casa Speranței, devenind astfel grupul cu cea mai mare implicare în zona de CSR, din rândul centrelor comerciale.

Vara vine cu un program încărcat de evenimente la Plaza România, iar prima lună a sezonului cald este dedicată celor mici. “Începutul verii este marcat de Ziua Copilului, pe care o sărbătorim cu trei weekenduri pline de distracție. Decretăm luna iunie luna copiilor și îi întâmpinăm cu jocuri, cântece și dansuri. Copiii și părinții deopotrivă vor putea petrece împreună la Plaza România un timp de calitate”, ne-a declarat Răzvan Gaiță, directorul general Anchor Grup.

Citiți și despre: