Brico Dépôt îşi menține obiectivul de a ajunge la 40-50 de magazine

31.10.2014

Extinderea Brico Dépôt în România va continua, în condiţiile în care conducerea companiei a anunţat că este mulțumită de succesul inaugurării noilor magazine. Astfel, retailerul de bricolaj a precizat că îşi menține obiectivul de a ajunge la 40-50 de magazine, în viitor.

Compania va continuă procesul de transformare în următoarea perioadă, iar la ora actuală este în căutare de parteneriate prin care să își optimizeze activele din ţara noastră.

“După inaugurarea cu succes a celor șase magazine pe 17 octombrie, suntem convinși că  Brico Dépôt este un format adecvat pentru a fi extins în România. Avem o strategie dinamică, iar scopul nostru este să menținem lucrurile în mișcare. În timp ce ne continuăm avansul pe piață, suntem deschiși către noi parteneriate. În acest moment suntem în discuții cu potențiali parteneri pentru a optimiza spațiul din magazinele existente. Formatul  Brico Dépôt se concentrează în special pe eficiență, astfel încât am decis că închirierea spațiilor libere din magazinele noastre este cea mai bună soluție pentru a le exploata potențialul la maximum, spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Dépôt.

În plus, managementul companiei ia în considerare închirierea spatiilor rămase libere după transformarea magazinelor.

Brico Dépôt este deţinut de compania britanică Kingfisher şi operează opt puncte comerciale. Dintre acestea trei în București – Pantelimon, Orhideea și Chiajn- şi câte un magazin în Ploiești, Pitești, Brașov, Arad și Oradea.

Citiți și despre: