Brico Dépôt lansează cel mai amplu catalog de pe piața locală de bricolaj

25.04.2016

Retailerul Brico Dépôt lansează cel mai amplu catalog de pe piața de bricolaj din România. Astfel, din data de 6 mai, meșterii vor găsi la toate depozitele din țară 320 de pagini cu cele 10.500 de produse Brico Dépôt. Profesioniștii și amatorii DIY aflați în căutarea unor soluții avantajoase pentru construcții, amenajări și renovări vor găsi tot ce au nevoie pentru proiectele lor.

„Catalogul Brico Dépôt 2016 este un proiect ambițios de care suntem foarte mândri. Ne dorim ca acest catalog special să devină un reper pe piața de bricolaj și un prieten de nădejde pentru toți clienții noștri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru, pe termen lung, este să creăm o tradiție în redactarea catalogului an de an, astfel încât oamenii să-l aștepte cu nerăbdare în fiecare primăvară”, spune Christian Mazauric, Director General Brico Dépôt România.

Împreună cu varianta tipărită, clienții au acum ocazia de a regăsi informațiile din catalog și online prin aplicația mobilă BRICODEPOT, disponibilă pe Android și IOS.

În acelaşi timp, retailerul inițiază un nou stil de conversație cu consumatorii: unul mai uman, mai apropiat, mai familiar.

„Lansarea Book 2016 marchează totodată o schimbare de concept în depozitele noastre. Anul trecut promiteam clienților o experiență diferită, iar acum ne îndeplinim această promisiune. Ne-am dorit și am căutat să ne pliem pe nevoile consumatorilor, astfel că am găsit modalități creative de adaptare a conceptului global la specificul pieței locale. Am schimbat radical abordarea și am început să ne concentrăm mai mult pe zona de servicii și pe crearea unei legături mai apropiate cu cei care intră în depozitele noastre. În acest sens, alegerea ca exponenți de imagine a celor doi actori, Bobonete și Văncică, vine ca o completare firească”, adaugă Mazauric.

Brico Dépôt a fost înființat în anul 1993 în Reims (Franța). Reţeaua are în prezent 118 magazine în Franța, 28 în Spania, 2 în Portugalia și 15 în România.

 

 

Citiți și despre:

  • Brico Dépôt introduce o nouă politică de prețuriBrico Dépôt introduce o nouă politică de prețuri Brico Dépôt a anunțat că introduce în România o nouă politică de prețuri. Este vorba despre „Depocraţia preţurilor mici” şi conceptul „Arivaj”, oferind astfel clienților acces la o gamă selectivă de produse, […]
  • Praktiker deschide oficial sezonul dedicat amenajării locuințelorPraktiker deschide oficial sezonul dedicat amenajării locuințelor Retailerul Praktiker a anunţat că deschide oficial sezonul dedicat amenajării locuințelor, cu noul catalog „Decorațiuni și Amenajări”. De la tapet și covoare, până la decorațiuni, parchet, sisteme de […]
  • Christian Mazauric, noul CEO al Brico Dépôt RomâniaChristian Mazauric, noul CEO al Brico Dépôt România Brico Dépôt România are un nou CEO. Proprietarul retailerului, Kingfisher, a anunţat că îl învestește pe Christian Mazauric în funcția de CEO al companiei, acesta urmând să fie responsabil cu dezvoltarea […]
  • Brico Dépôt inaugurează șase noi magazine Brico Dépôt inaugurează șase noi magazine Brico Dépôt a anunţat inaugurarea a șase noi magazine a căror transformare a început în luna august. Compania a ajuns astfel la opt unități pe piața locală. Fiecare dintre aceste magazine se bazează pe o nouă […]
  • Brico Dèpôt continuă modernizarea magazinelorBrico Dèpôt continuă modernizarea magazinelor Compania și-a adaptat conceptul la specificul pieței românești. Piața de bricolaj din România este din ce în ce mai competitivă, însă tot mai mulți jucători internaționali o găsesc atractivă, pe fondul […]