Brico Dépôt va ajunge la 50 de magazine în România

01.09.2014

Țara noastră este o piață atractivă, în creștere pentru bricolaj, spune conducerea companiei. Unitățile Brico Dépôt oferă soluţii adaptate pentru toți cei care vor să construiască sau să amenajeze o locuință. Cu o gamă completă de produse calitative la preţuri mici, stocuri disponibile în cantităţi industriale și depozite practice, oficialii companiei spun că se așteaptă la o creștere susținută de cererea consumatorilor din țara noastră. Retailer-ul de bricolaj este parte a grupului Kingfisher plc, cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuințelor şi al treilea la nivel mondial, iar grupul a început preluarea reţelei Bricostore România încă din luna iunie a anului trecut. În țară, grupul este așadar prezent prin reţeaua Brico Dépôt, primele depozite fiind inaugurate în martie 2013. Franța și Spania sunt celelalte două țări în care mai este prezent conceptul Brico Dépôt. “Am ales piața din România, datorită potențialului său. Vorbim despre o piață competitivă, care ne oferă provocarea de care aveam nevoie pentru a ne răspândi conceptul de business și pentru a ne dezvolta. Există pe piață o cultură a bricolajului grație căreia afacerile în acest domeniu sunt prolifice”, ne-a declarat Patrick Papot, directorul general delegat Brico Dépôt România.

Portofoliul de produse

În momentul în care a fost preluată de grupul Kingfisher, compania Bricostore România a început procesul de transformare în Brico Dépôt. Noile unități nu sunt doar magazine de tip Do It Yourself, ci au venit cu un concept nou și diferit față de ceea ce exista până la acel moment în România. Având o ofertă complexă, cu mii de produse împărțite în trei categorii mari: materiale de construcții și destinate renovărilor, amenajări interioare și unelte utile, compania a redeschis două dintre fostele magazine Bricostor din București. “Până acum, am rebranduit două magazine, Orhideea și Pantelimon, și vom continua cu o nouă serie până la sfârșitul anului. Procesul de rebranduire pentru toate cele 15 magazine se va încheia anul viitor. Folosind formatul Brico Dépôt, avem ca scop creșterea afacerii până la în jur de 50 de magazine, pe termen lung. România este o piață atractivă, în creștere pentru bricolaj”, ne-a explicat directorul general delegat Brico Dépôt România.

Unitățile Brico Dépôt oferă clienților o serie de beneficii directe. “În ceea ce privește produsele, oferim game dedicate, ușor de folosit, și stocuri disponibile în cantităţi industriale. Ca servicii, depozitele noastre se deschid la 7 dimineața, astfel încât clienții să-și poată începe proiectele devreme. Modelul nostru de afacere este bazat pe autoservire, iar angajații noștri sunt tot timpul disponibili pentru a-i ajuta pe clienți să facă cele mai bune alegeri. Necesitățile pieței dictează oferta de produse și servicii. Lucrăm cu cei mai mari producători locali și internaționali, iar oferta noastră se modifică în mod constant pentru a se adapta la nevoile pieței”, ne-a declarat Patrick Papot. Directorul Brico Dépôt România a adăugat faptul că un alt avantaj oferit clienților este prețul mic, corelat la o calitate înaltă a produselor. “Ne concentrăm pe menținerea unor prețuri mici, fără a sacrifica din calitate. Prin noi, tendințele dominante din piață devin accesibile clienților. Depozitul în sine este creat pe un concept clar, deschis, menit să economisească timpul cumpărătorilor. Conceptul nostru de arivaj stimulează ritmul și dinamicile comerciale”, ne-a declarat Patrick Papot, directorul general delegat Brico Dépôt România.

Estimări și planuri de viitor

Compania se află într-un proces complex de schimbare și transformare a vechilor unități, iar la acest lucru se adaugă și dinamismul sectorului, aflat într-o continuă creștere. „Putem spune că una dintre cele mai mai provocări cu care ne confruntăm în România este legată de gestionarea schimbării și de asistarea echipei în acest proces. Dar ne ridicăm la înălțimea provocării oferind comunicare internă și traininguri pentru ca procesul să fie lin, iar la final să avem o echipă integrată și dedicată. Piața este în schimbare și există o doză de necunoscut în privința viitorului. Ce prevedeam la începutul anului nu mai este valabil acum. E încă timpuriu pentru a da verdicte sau a face vreo predicție. Trebuie să vedem mai întâi încotro se îndreaptă piața. Anul este atipic, astfel că e dificil să estimăm cota de piață pe care o vom avea la finalul anului”, ne-a declarat Patrick Papot, directorul general delegat Brico Dépôt România.

 

Conceptul Brico Dépôt:

  • prețuri mici zilnic,
  • stocuri disponibile pentru orice proiect,
  • o gamă largă de produse din care clienții pot alege,
  • autoservire,
  • acces la informații, pentru o alegere cât mai bună,
  • simplitate,
  • eficiență.

 

Citiți și despre: