Business Days ajunge la Timișoara, în perioada 31 martie – 1 aprilie

06.03.2015

În perioada 31 martie – 1 aprilie, cel mai mare eveniment de business din țara noastră, Business Days ajunge la Timișoara, locul în care va celebra 5 ani de existență. Cu această ocazie, peste 1000 de participanți și 150 de speakeri sunt așteptați la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara să răspundă provocărilor pieței zonale de afaceri.

„Anul acesta este un an special pentru noi, pentru că ne aflăm în acel moment, când proiectul trece de la național la internațional și este, în același timp anul în care atenția noastră se mută de la progres la excelență. Este anul în care depunem eforturi mari pentru creșterea calității și eficienței activității noastre. Este anul în care ne propunem ca Business Days să devină un standard de calitate în organizarea de evenimente de business atât în România, cât și la nivel global”, a spus Laszlo Pacso, fondator şi coordonator proiecte Business Days.

Ediția va reuni atât specialiști, cât și practicieni din diverse domenii care vin cu răspunsuri și soluții la problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiune.

Timișoara va celebra Business Days prin organizarea, în premieră, a unui studio live, în care, pe toată durata evenimentului se vor transmit prin live-streaming online o serie de emisiuni, dezbateri, mese rotunde, interviuri cu oamenii de afaceri din regiune, speakeri și personalități din mediul de business național, cu scopul de a radiografia cât mai exact caracteristicile mediului de afaceri local și regional.

Antreprenorii vor fi puși în situația de a gândi în viitor, de a simți pe pielea lor cum e să fii prim-ministru și care sunt primele 3 măsuri pe care le-ar lua pentru a susține dezvoltarea antreprenoriatului, care sunt domeniile care au succes, de ce, care este opinia lor legat de ultimele modificări legislative cu impact asupra mediului de business, cum noua paradigmă economică influențează modificarea comportamentului antreprenorilor, managerilor și liderilor zilelor noastre.

Încă de acum 3 ani, Business Days a introdus în strategia de organizare a evenimentului și efectuarea unor interviuri și studii de piață înainte de fiecare eveniment cu scopul de a înțelege cât mai bine nevoile, provocările și problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiunea respectivă.

Cercetarea realizată în acest an, pe un eșantion de 150 de manageri, antreprenori și profesioniști din regiunea din jurul Timișoarei arată că preocuparea antreprenorilor este centrată pe creșterea numărului de clienți, pe creșterea vânzărilor, pe îmbunătățirea relației cu clienții, pe fidelizarea clienților existenți, iar preocuparea managerilor din regiune este axată, în primul rând pe îmbunătățirea comunicării, a abilităților de leadership, conducerea echipei, pe modalități eficiente de atragerea talentelor în echipă, pe creșterea implicării acestora, pe motivarea lor și altfel decât strict pecuniar, pe stimularea creativității și a inovației în echipă.

În același timp, preocuparea profesioniștilor din regiune este centrată pe nevoia de a-și consolida brandul personal, pe creșterea numărului de clienți, pe dezvoltarea abilităților de vânzare, negociere și fidelizare a clienților existenți, iar pe plan secund sunt atenți la dezvoltarea abilităților de comunicare, marketing, în planul al treilea atenția este orientată către gestionarea riscurilor și mai ales către dezvoltarea abilităților de a găsi cei mai potriviți parteneri, asociați sau finanțatori pentru dezvoltarea afacerilor lor.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor precum Marius Ghenea, Orlando Sasz , Felix Patrășcanu, Adrian Bădescu, Codrut Ianasi, Eliza Rogalski, Liviu Stoleru, Dragos Anastasiu, Felix Daniliuc, Ovidiu Toader, Răzvan Ogarcin, Cătalin Olteanu, Gigi Nacev, Florentin Banu, Dragoș Anastasiu şi mulţi alţii.

Timisoara Business Days 2015 este organizat cu sprijinul  Raiffaisen Leasing, EY Romania, Fan Courier, UniCredit, AON, DPD, Philips Romania, SBR, Brand Fusion, Cemacon, Zitec, Genoveva  Hossu,  Bursa de Valori Bucuresti, Toyota Romania, Universul Juridic, Dedeman, Autonom Rent a Car, Dallmayr, Aqua Carpatica, Millward Brown, Peroni by Italy, Bittnet, Netlogic, Maastricht School of Management, Gafoprint,  Amulete, ANIS, Akcces, FEAA.

Organizatorii au mai anunțat că în primele două săptămâni de rezervare, respectiv până pe data de 15.03.2015,  este în vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere, din start de 15% la orice tip de acces.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina evenimentului: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Timisoara-Business-Days-2015

 

Citiți și despre: