Business (r)Evolution – Digitalizarea – Trend sau Tsunami? are loc la Oradea, pe 22 martie

16.03.2018

Doingbusiness.ro şi Asociația Firmelor Bihorene organizează joi, 22 martie, la Oradea, primul eveniment din acest an al seriei de conferințe regionale Business (r)Evolution – Digitalizarea – Trend sau Tsunami? Evenimentul de la Oradea va avea loc la Hotel Ramada, începând cu ora 9.00, și va fi urmat de alte patru ediții la Constanța (17 aprilie 2018), București (27 septembrie 2018), Craiova (17 octombrie 2018) și Brașov (31 octombrie 2018).

“Începem această serie de conferințe din 2018 la Oradea unde am întâlnit de fiecare dată un public excelent, foarte activ și foarte interesat. Mai mult, Oradea este un exemplu concret de succes a ceea ce înseamnă o strategie integrată de informatizare – prin digitalizarea municipiului”, a declarat Dumitru Ion, CEO doingbusiness.ro. “Reprezentanții companiilor prezente vor avea ocazia să afle de la specialiștii invitați cum să treacă peste poate cel mai mare obstacol pentru un viitor succes, mă refer la faptul că se pot baza prea mult pe succesele anterioare, iar în nouă economie acestea reprezintă într-o măsură prea mică o garanție, dacă nu există adaptare. Digitalizarea este un element care poate face diferența între companiile care sunt și cele care vor mai fi”, a mai spus Dumitru Ion.

Evenimentul va fi moderat de jurnalistul Radu Soviani și este structurat în trei sesiuni. Acestea vor include o dezbatere interactivă în privința premiselor succesului Municipiului Oradea în implementarea digitalizării.

Prima sesiune va oferi consultanță pentru un management performant atât din perspectiva principalelor modificări legislative și a adaptării strategiei de business la acestea, cât și prin prisma noilor soluții de business pe care antreprenorii și managerii le au la dispoziție pentru a-și dezvolta afacerile eficient și în siguranță.

Vlad Foica – Tax Manager, KPMG România va aduce în discuție noutățile legislative în domeniul fiscal și cum impacteaza ele activitatea companiilor, de la plata defalcată a TVA, la deductibilitatea dobânzilor sau impozitarea microîntreprinderilor. În plus, Horia Ungur – Director Vânzări Rețele Proprii, Allianz-Țiriac Asigurări va veni cu soluţii concrete de management al riscului, iar Laura Sachelarie – Senior Segment Manager, Telekom România prezintă soluții adaptate pentru optimizarea costurilor.

Liviu Sav – FCCA Director, InfoCredit și Dumitru Ion – CEO, Kompass România, vor prezenta o serie de aplicații pentru business management și creșterea vânzărilor.

Cu numai două luni înainte de intrarea în vigoare a noului regulament al Uniunii Europene legat de protecția datelor personale, Tudor Galos va descrie în cea de-a doua sesiune a conferinţei impactul noilor reglementări GDPR în business și va arăta care sunt primii pași ce trebuie făcuți pentru a nu fi prinși nepregătiți de aceste noi norme. În plus, Elena Badea – Managing Partner, Valoria Business Solutions va prezenta conceptul de Inbound marketing¸ arătând de ce acest tip de marketing este mai ușor acceptat de consumatori, comparativ cu metodele tradiționale de marketing.

Totodată, smart city versus digital business este tema dezbaterii pe care Dacian Palladi, City Manager Primăria Oradea, o propune participanților și invitaților la conferința din 22 martie.

Conferința se încheie printr-un workshop de dezvoltare personală, de comunicare, conectare și limbaje de influențare dedicat leadership-ului, formării și transformării de echipe loiale și perfomante, în beneficiul angajaților și clienților. Atelierul va fi susținut de Cătălin Stoica, Coach & Trainer – Academia de Bine.

 

 

 

Citiți și despre: