Business-ul Transart a crescut cu 12%, în 2016

01.02.2017

Transart, producător de software pentru afaceri, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 3,1 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de peste 12% a business-ului față de anul precedent. În 2016, companiei a câştigat un număr de peste 135 de clienți noi, în principal importatori, comercianți și distribuitori din FMCG, bricolaj, IT, electrocasnice, materiale și echipamente tehnice, dar și o serie de producători locali din carne-lactate-panificație, hrană pentru animale sau industria vinului.

„Pilonii pe care s-a bazat această creștere organică a afacerii Transart din 2016 sunt: o echipă de oameni excepționali, o preocupare continuă pentru îmbunătățirea serviciilor noastre și un ritm crescut de extinderi și optimizări funcționale ale aplicațiilor, dar și de livrare a actualizărilor legislative către clienți”, a declarat Marius Iurian, Managing Partner Transart.

Divizia ERP, vedeta anului 2016

Divizia ERP a fost vedeta anului 2016 pe piața internă, cu o creștere consistentă a numărului de clienți noi și cu un spectru larg de upgrade-uri și extinderi ale sistemelor integrate la clienți existenți. Este vorba, pe de o parte de o creștere a adoptării modulelor și extensiilor din gama: Centre de Cost, Notificări, Retail, BI Adviser (QlikView), Warehouse Manager (WMS), iar pe de altă parte, de o maturizare a componentei de interfațare/EDI și de finalizarea mai multor proiecte frumoase, cu parteneri din zona de e-Shop/e-Commerce sau TMS – optimizare rute agenți

Compania face o mențiune aparte și pentru produsul său fanion, HERMES SFA, care continuă expansiunea internațională cu trei noi implementări externe în Republica Moldova, Slovacia și Emiratele Arabe Unite, cu componenta de In-Store/Retail Execution. Lider pe piața românească de Sales Force Automation, HERMES SFA este în prezent, aplicația de referință pentru companiile de distribuție care lucrează cu agenți de teren (pre-sales/van-sales) în România, companii care aleg frecvent un sistem integrat de tip ERP+SFA+BI, livrat integral de Transart.

„Dintr-o altă perspectivă, 2016 a fost anul unui nou început în ce privește proiectele de Business Intelligence implementate de Transart. Clienți de referință, cu o istorie de parteneriat cu Transart ne-au determinat să asimilăm cele mai noi tehnologii – Qlik, Tableau și Microsoft – și să finalizăm noi proiecte de anvergură”, a anunţat compania.

Planurile pentru 2017

În ceea ce priveşte 2017, Transart a anunţat că va continua să îmbunătăţească produsele și serviciile oferite clienților și va urmări o creștere mai consistentă pe partea de Business Intelligence.

„Suntem optimiști și chiar ne propunem să ne diferențiem în peisajul producătorilor de software pentru afaceri din România prin produse și servicii caracterizate în special prin: stabilitate, încredere, robustețe, seriozitate, eficiență și adaptare. Credem că acesta este rolul nostru, acela de a oferi tot suportul informatic necesar pentru susținerea mediului de afaceri din România și facem acest lucru cu drag încă din 1997”, au mai spus reprezentanţii companiei.

 

 

Citiți și despre: