BusinessMark – 5 ani de organizare de evenimente B2B

01.03.2018

Compania își lărgește aria de domenii abordate în cadrul evenimentelor intrând pe piețe noi și îmbunătățind două linii secundare de activitate. BusinessMark s-a impus în cei cinci ani de la înființare ca una dintre cele mai profesioniste companii pe sectorul organizării de evenimente business B2B, implementând alături de echipă numeroase proiecte gândite și dezvoltate pentru a oferi mediului de afaceri un spațiu profesionist de întâlnire, discuții și networking. Pentru că anul acesta se împlinesc 5 ani de la înființare, compania și-a propus să vină în întâmpinarea clienților și a mediului de afaceri cu proiecte noi care să contribuie la dezvoltarea companiilor din diverse industrii și sectoare profesionale. Lărgirea ariei de domenii abordate în cadrul evenimentelor a fost un obiectiv principal încă de la înființare, iar astăzi reprezentanții companiei se declară mulțumiți de reușita în implementarea de proiecte noi în fiecare an, proiecte ce au permis companiei poziționarea ca și organizator de evenimente „all industries”.

În ultimii doi ani de zile, Business Mark a reușit să se îndrepte și spre alte piețe, organizând evenimente B2B  în orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Brașov și Constanța. „Credem foarte tare în colaborare și parteneriat, iar modul în care România se dezvoltă regional, dar și faptul că putem și noi oferi un sprijin în acest sens, reprezintă, realmente, o bucurie pentru noi”, ne-a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Pe lângă linia principală de activitate a companiei, care se referă la organizarea de evenimente B2B „concept propriu”, BusinessMark a reușit înființarea și dezvoltarea a două linii secundare de activitate – BusinessMark Event Management, prin care organizează evenimente custom pentru companii, și BusinessMark B2B Public Relations, prin care oferă servicii de relații publice B2B pentru companii nou intrate pe piața românească dar și pentru cele cu tradiție. Linia de Event Management este o linie secundară de activitate care a luat ființă ca și răspuns la solicitările venite din partea companiilor în organizarea propriilor evenimente, iar cea de PR a fost dezvoltată pentru a oferi sprijin companiilor și din acest punct de vedere.

În ceea ce privește succesul evenimentelor organizate până în prezent, reprezentanții companiei ne-au declarat că cele mai de succes proiecte au fost Real Estate & Construction Forum, HR Strategist și Tax and Finance Forum.

Pentru anul 2018, proiectele BusinessMark se vor adresa unor segmente de business precum real estate, construcții, agribusiness, banking, automotive, FMCG, retail, supply chain, logistică, HR, vânzări, CSR, GDPR, management de proiect, antreprenoriat, marketing și managementul schimbării

BusinessMark și piața evenimentelor de business

Ca și organizator de evenimente ”all industries”, BusinessMark înțelege că evenimentele business depind de modul în care se dezvoltă economia, de deciziile la nivel guvernamental, de numărul de investiții și de reglementările la nivel de prevederi legale și fiscale. Unele industrii înregistrează un boom în dezvoltare; altele, din contră, înregistrează scăderi, ceea ce denotă că și piața de evenimente este într-o continuă schimbare. În ultimii ani, au apărut jucători noi care au adus concepte și abordări diferite, iar diversitatea și concurența sunt în general ridicate, chiar dacă în acest context există riscul pierderii omogenității la nivel de percepție generală asupra evenimentelor B2B. Standardele au crescut, oferta organizatorilor de evenimente business fiind foarte mare și, din acest punct de vedere, a crescut și nivelul costurilor de participare, un aspect pentru care piața nu este foarte pregătită în acest moment.

„Există, deci, un moment de ajustare, iar noi suntem de părere că toți trebuie să chibzuim puțin asupra modului în care ne propunem să facem business, iar odată lămurit acest aspect, se vor lega colaborări naturale între actori cu aceeași viziune”, ne-a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

În ceea ce privește avantajele competitive pe piața evenimentelor de afaceri, compania a mizat întotdeauna pe principiul utilității. Orice eveniment organizat trebuie să fie în primul rând util, cu un conținut puternic, în așa fel încât scopul său să nu se piardă. Compania și-a conștientizat și asumat acest aspect de fiecare dată, ceea ce a ajutat la o diferențiere clară pe piață. Ca și firmă independentă, BusinessMark a acordat întotdeauna o atenție deosebită fiecărui eveniment în parte, abordarea „all industries” ajutând de asemenea la câștigarea unui avantaj competitiv notabil. Echipa de angajați a constituit de asemenea un atu important, deoarece profesionalismul ridicat și evoluția pozitivă a echipei au fost factori care au contribuit considerabil la progresul întregii companii.

„Ceea ce ne bucură cel mai mult când ne uităm în urmă este să vedem modul în care a evoluat echipa. Încă de la început am știut că pentru a progresa, pentru a ne dezvolta este necesar să construim o echipă profesionistă. Nu ne place să compromitem calitatea serviciilor și, astfel, considerăm esențială investiția în resurse umane”, a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

Proiecte de CSR pentru o dezvoltare sustenabilă.

Echipa BusinessMark s-a implicat activ, încă de la început, în activități al căror scop principal a fost acela de a schimba în bine lumea în care trăim. Conduși de acestă atitudine, angajații s-au implicat în activități menite să aibă un impact pozitiv pentru societate și mediul înconjurător. „Gândul principal este să investim timp și resurse în inițiative de responsabilitate socială, pentru a face din România un loc mai bun pentru generațiile viitoare. Până acum, am susținut acțiuni din domenii precum educație, mediu și sport”, ne-a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Dincolo de evenimentul CSR Overview organizat anual, compania, alături de partenerii săi, a mai organizat un atelier de antreprenoriat pentru tinerii instituționalizați, un program de career shadowing, a participat la programul Bucharest Half Marathon și a sprijinit comunitățile defavorizate prin donații de materiale într-un program de economie circulară. Totodată, BusinessMark s-a mai implicat și într-o campanie de popularizare a poveștii unei karatiste, iar din anul 2017 și-a propus să sponsorizeze un ONG pentru plantarea a câte 10 copăcei pentru fiecare eveniment organizat.

Planuri de viitor

Pe termen scurt, BusinessMark își propune să continue seria de evenimente din țară, consolidându-și poziția în noile orașe în care a pătruns, iar pe termen mediu dorește să lărgească numărul de domenii abordate în cadrul evenimentelor. Un aspect important îl constituie și creșterea portofoliului pentru cele două linii secundare de activitate, iar pe termen lung un obiectiv principal îl reprezintă depășirea granițelor țării și înființarea unor birouri secundare în România și/sau în afara țării.  Rezultatele financiare ale companiei au crescut anual, acest trend păstrându-se și în anul 2017. Pentru anul 2018, compania mizează pe menținerea aceluiași trend ascendent.

 

 

Citiți și despre: