BVB lansează „Made in Romania”

06.02.2017

Bursa de Valori București (BVB) lansează „Made in Romania” – liga celor 15 companii pentru creșterea economiei românești. „Made in Romania” este un proiect unic, organizat pentru prima dată în istoria pieței de capital românești, pentru a identifica și susține viitoarele motoare ale economiei locale sau din regiune. Proiectul este realizat împreună cu Grupul Financiar Banca Transilvania, Google, Mazars și NN. Susținătorii oficiali ai proiectului sunt Entrepreneurship Academy, Inoveo, fundația Romanian Business Leaders și portalul start-up.ro.

„Made in Romania: Liga BVB” reprezintă un program special de îndrumare ce va avea loc în perioada aprilie – noiembrie 2017. Bursa de Valori București și partenerii săi vor ghida 15 companii, oferindu-le training-uri, workshop-uri, oportunități de dezvoltare a afacerilor, pentru a impulsiona creșterea organică a companiilor. Training-urile oferite vor cuprinde mai multe arii de interes pentru orice companie în creștere, printre care: branding, marketing și tehnici de vânzare, dezvoltarea de produse, consultanță în management, alternative de finanțare, raportare financiară, relația cu investitorii, procesul de listare la bursă și alte subiecte asemănătoare.

„Made in Romania, ca reprezentare excepțională a antreprenoriatului românesc, și Bursa de Valori București sunt două entități care se potrivesc. În același timp, Made in Romania este un concept original care, împreună cu povestea de creștere a pieței bursiere românești, cu platforma AeRO, vasta campanie de educație financiară și progresele ample în vederea modernizării ecosistemului de investiții, marchează noua față a României”, a declarat Ludwik Sobolewski, Directorul General al Bursei de Valori București.

Programul „Made in Romania” include mai multe etape: nominalizarea companiilor, selecția unei liste scurte de 50 de entități și desemnarea finală a celor 15 companii care vor intra în Liga BVB. În perioada 6 – 19 februarie, un Comitet de Nominalizare format din experți locali implicați în mod activ în comunitatea antreprenorială și de afaceri din România va propune majoritatea companiilor nominalizate. În același timp, Bursa de Valori București invită toți antreprenorii și reprezentanții companiilor din România să-și prezinte propriile nominalizări prin intermediul unui formular disponibil pe site-ul proiectului: www.bvbleague.ro.

În a doua etapă, respectiv în perioada 20 – 21 februarie, BVB împreună cu membrii Comitetului de Nominalizare vor selecta o listă scurtă de 50 de companii care vor trece în ultima etapă. Cele 15 companii ajunse în finală vor fi anunțate oficial pe 23 martie 2017 în cadrul primei ediții a Bucharest Entrepreneurship Forum, organizat de Bursa de Valori București. Un număr de 14 companii vor fi selectate de un Juriu special format din 10 experți de top ai pieței, printre care investitori instituționali, business angels și antreprenori, precum și profesioniști din mediul de afaceri. Juriul se va întruni într-o sesiune specială în data de 9 martie la București pentru desemnarea finaliștilor. Cea de-a 15-a companie va fi votată de public în perioada 23 februarie – 11 martie.

„Prin lansarea Made in Romania dorim să aducem în centrul atenției viitoarele stele ale economiei românești, și, totodată, dorim să le ajutăm să crească și să le oferim oportunități unice de dezvoltare. Acesta este un prim astfel de proiect lansat vreodată în România, care susține necesitatea de a oferi training-uri de calitate și îndrumare companiilor și suntem mândri că l-am putut pregăti împreună cu partenerii noștri – Grupul Financiar Banca Transilvania, Google, Mazars și NN Group. Încrederea pe care aceste instituții-cheie ne-au acordat-o, precum și onorații membri ai Juriului și ai Comitetului de Nominalizare sugerează că a existat o mare nevoie ca o astfel de inițiativă să apară în România”, a declarat Lucian Anghel, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.

 

 

 

Citiți și despre: