Campania „5 to go. Made in RO” promovează antreprenoriatul local

10.05.2017

Lanţul de cafenele 5 to go a lansat campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5 togo. Made in RO.” Iniţiativa are drept scop promovarea business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe.

“5 togo. Made in RO.” va promova atât furnizori, distribuitori și producători de materii prime locale, cât și antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind la dezvoltarea business-ului și totodată la dezvoltarea comerțului stradal, esențial pentru creșterea turismului local.

“5 To Go este un brand 100% românesc, iar această campanie a fost creată în scop de mulțumire față de oamenii și companiile ce ne-au susținut încă de la început și datorită cărora lanțul de cafenele s-a dezvoltat impresionant într-un timp foarte scurt”, a afirmat Lucian Bădilă, Co-Fondator 5togo.

De asemenea, prin această campanie se dorește să se atragă atenția asupra faptului că și pe plan local pot lua naștere afaceri și brand-uri cu potențial fenomenal de dezvoltare, competitive cu brand-urile internaționale.

“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii și de proveniență locală, folosind produse românești sau provenind de la distribuitori locali. Totodată, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a căpătat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor noștri și la crearea de peste 25 de noi societăți comerciale și zeci de locuri de muncă pentru comunitatea locală”, a spus Radu Savopol, Co-Fondator 5togo.

 

 

Citiți și despre: