Campionatul Mondial de Fotbal crește vânzările de televizoare ale evoMAG

13.06.2018

Retailerul evoMAG estimează un avans de peste 30% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut al românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal. Creșterea este raportată la perioada similară a anului trecut.

„Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne așteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% față de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creștere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorința românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât și de oferta diversificată pe care o vom avea și în continuare pe această categorie de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Categoria TV are, de la începutul anului, și o creștere a prețului mediu de achiziție, o consecință inclusiv a creșterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generație. Astfel, prețul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.500 de lei, în 2017, la peste 1.800 de lei anul acesta.

Ce urmăresc românii la achiziția unui televizor?

  • Să fie cât mai performant
  • Să permită conectarea la internet (wireless)
  • Să fie Full HD sau UHD (4K)
  • Să aibă o diagonală de cel puțin 80 de cm
  • Să aibă un sunet cat mai clar și puternic
  • Să fie la reducere

 

 

Citiți și despre: