Caravana NIVEA #LikeYourself la a doua ediție

30.10.2017

Pentru al doilea an consecutiv, NIVEA dă startul caravanei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită adolescentelor că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.

Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul Like ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din jur. Pe parcursul anului școlar 2017-2018, consultanții NIVEA vor susține sesiuni interactive despre îngrijirea pielii și frumusețea naturală, ilustrate cu materiale foto și video astfel încât elevele să rețină lucrurile care le ajută la consolidarea încrederii în sine.

La „ora de curs” #LikeYourself telefonul este permis. Adolescentele au posibilitatea să se joace cu aplicația #LikeYourself pentru a afla mai multe informații despre rutina de îngrijire a pielii, sfaturi de frumusețe  și a participa la concursul: „FII VEDETA #LIKEYOURSELF”. Prin tragere la sorți, fetele care se înscriu în aplicație vor avea șansa să câștige mai multe premii, cel mai mare fiind o sesiune de shopping alături de una dintre ambasadoarele campaniei, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko), și o ședință foto pentru coperta unei reviste glossy faimoase din România.

În prima ediție a proiectului, #LikeYourself 2016-2017, consultanții în îngrijire NIVEA au interacționat cu peste 43.000 de adolescente și au susținut peste 400 de sesiuni interactive în 216 licee din 47 de orașe din România, iar aplicația a avut peste 26.000 de descărcări.

 

 

Citiți și despre: