Caretta investește în creșterea calității și diversității produselor

01.10.2015

Compania promite produse rezistente, siguranţă, protecţie la apă şi durată lungă de viaţă. Cu o experiență de peste 10 ani, Marco Reali a făcut primii pași în domeniul distribuției de sisteme complete pentru acoperișuri din țiglă metalică în anul 2006, iar la doar un an a fost lansat brandul Caretta, cu ajutorul căruia societatea a devenit unul dintre cei mai importanți producători la nivel național.

Cele mai importante puncte în strategia de creștere a companiei sunt dezvoltarea și modernizarea capacităților de producție și distribuție. Toate acestea pentru a putea rămâne o companie performantă, într-un sector activ. “Investițiile realizate au avut un singur scop: creșterea calității și diversității produselor oferite clienților noștri. Am investit, de asemenea, în instruirea oamenilor, în modernizarea fluxurilor de fabricație, a spațiilor de lucru, precum și a parcului auto propriu, ceea ce au făcut din Caretta o companie stabilă, dinamică și solidă din punct de vedere economic. Cele mai recente investiții au fost achiziționarea unei linii de producție pentru produsul Mediteran, precum și a unui sistem software CRM, care să ne permită gestionarea fluxurilor de vânzare și a relațiilor cu clienții”, ne-a declarat Ciprian Marcu, directorul general Marco Reali SRL, compania care a lansat brandul Caretta.

În viitorul apropiat, compania are în plan creșterea capacității de producție prin inaugurarea unei noi hale, ceea ce va permite o organizare mult mai eficientă a fluxurilor de producție și optimizarea timpului de răspuns și de livrare pentru client. De asemenea, se dorește dezvoltarea actualului showroom, pentru a fi adaptat diversificării gamei de produse.

Topul vânzărilor

Produsul cel mai recent lansat este țigla metalică Mediteran, un brand propriu Caretta.

Este un produs unic pentru piața românească, fiind disponibil într-o gamă variată de culori, oferind posibilitatea adaptării la orice tip de fațadă și este oferit doar pentru grosimea de 0,5 milimetri. Asta pentru că se dorește a fi un produs de o calitate și o rezistență premium. “Inspirată după modelul roman și apreciată în zona mediteraneană, țigla metalică Mediteran produsă de Caretta este oferită în două variante: Mediteran Lucios și Mediteran Mat Structurat. Produsul a fost conceput pentru cei care apreciază arta meșteșugărească și trăinicia lucrărilor romane, având un aspect deosebit de elegant. Profilul înalt asigură un plus de rezistență la încărcări de zăpadă și vânt. Forma sa unică are rolul de a conferi acoperișului un design deosebit, original”, completează conducerea companiei.

Aceste nu este singurul produs care se află în portofoliul societății. Compania oferă sisteme complete de acoperiș care garantează calitate și rezistență. Oficialii Marco Reali spun că au adaptat continuu produsele, astfel încât să fie acoperită constant o cerere diversificată din punct de vedere al raportului calitate – preț. “La Caretta avem produse de calitate bună la un preț foarte avantajos și produse de calitate premium. Există o preferință mai mare pentru anumite culori cum ar fi maro ciocolatiu, vișiniu, roșu, precum și pentru cele cu aspect lucios, dar acest lucru variază și în funcție de specificul zonal. Noi avem o gamă completă de culori RAL pentru toate componentele sistemului de acoperiș, ceea ce ne permite să reacționăm pozitiv oricăror solicitări. Clienții trebuie să fie atenți la ce li se oferă. De multe ori le sunt ofertate acoperișuri incomplete, de slabă calitate, pentru a se ajunge la un preț mai atrăgător. Un acoperiș este o investiție pe termen lung și trebuie cântărită bine. Atunci când aleg un acoperiș le recomandăm să compare prețul în funcție de cantitățile existente în deviz, de numărul de repere, de elemente și de grosimea tablei”, declară Ciprian Marcu.

Printre cele mai bine vândute produse se numără recent lansatul Mediteran, dar și sistemele pluviale rectangulare Caretta, ceea ce înseamnă că oamenii s-au convins că sunt mai eficiente și mai practice decât sistemele clasice. Pentru că societatea dorește să ofere clienților o soluție completă pentru acoperiș, comercializează ferestre de mansardă VELUX, gamele Standard, Standard Plus și Premium, astfel încât să se poată adresa tuturor categoriilor de clienți.

Garanție de 30 de ani

Pentru a convinge clienții cu privire la calitatea produselor, compania oferă o garanție de nu mai puțin de 30 de ani pentru acestea. “Așa cum am fost aici pentru clienții noștri în ultimii 10 ani, așa vom fi și în următorii 20, iar garanția pe care noi o oferim în prezent va deveni din promisiune o certitudine”, spun oficialii companiei.

Mai mult decât atât, comenzile beneficiază de transport gratuit, livrarea în cel mult 48 de ore oriunde în țară, posibilitatea achiziționării în rate, precum și colaborarea cu echipe specializate de montaj. “Statutul de producător ne permite să adaptăm orice tip de acoperiș cerințelor specifice ale clienților și să practicăm prețuri extrem de convenabile. În plus, putem să oferim 25 de nuanțe de culoare RAL atât pentru învelitoare, cât și pentru accesorii și sistemul pluvial, o noutate în România. Producem și comercializăm 30 de produse și repere proprii care reprezintă întreaga gamă necesară unui sistem complet de acoperiș estetic, funcțional și durabil. Produsele noastre au o greutate redusă și o rezistență deosebită, datorită performanței oțelului utilizat și înaltei tehnologii de prelucrare, nu se decolorează în timp și au o protecție sporită împotriva zgârieturilor și a coroziunii cauzate de factorii externi”, ne-a explicat Ciprian Marcu, directorul general Marco Reali.

Criza – o oportunitate

Domeniul construcțiilor a fost printre primele afectate de criza economică, iar acest lucru a cauzat probleme majore în domeniu. Cu toate acestea, criza a fost văzută ca o oportunitate de către companie.

Conducerea societății spune că au ales dezvoltarea susținută și continuă. „Colaboratorii și reprezentanții noștri ne-au fost aproape, susținându-le reciproc și dezvoltându-ne împreună. Politica de aprovizionare și stocurile realizate ne-au permis să fim flexibili în raport cu cerințele pieței și să onorăm comenzile cu seriozitate. Investițiile în utilaje performante ne-au permis să obținem o bună productivitate. Am inovat și am dezvoltat continuu noi accesorii și elemente pentru a răspunde unor nevoi specifice ale clienților. Faptul că nu am făcut rabat de la calitate și ne-am onorat promisiunile față de aceștia au constituit elementele care ne-au ajutat să depășim perioada crizei și, în plus, să înregistrăm creșteri semnificative într-un domeniu în declin”, povestește conducerea Marco Reali.

Mai mult decât atât, în perioada cuprinsă între anii 2008 și 2010, compania a avut curajul să se extindă la nivel național, să construiască și să echipeze din punct de vedere tehnologic hala de producție. “Acestea au constituit momentele cheie în dezvoltarea companiei pentru că ne-au permis să devenim ceea ce suntem în prezent: o companie puternică, credibilă și cu o bună imagine în rândul clienților noștri”, adaugă Ciprian Marcu.

Un alt an important pentru societate a fost anul 2011, moment în care a fost patentat și lansat primul produs brand propriu: Galico, devenit ulterior Alpin 3D. În acest an, 2015, a fost inaugurat și al doilea produs brand propriu Caretta: Mediteran, un produs cu caracteristici calitative premium.

Unitatea de producţie s-a dezvoltat așadar odată cu cerințele pieței. În prezent, fabrica este dotată cu linii tehnologice moderne complet automatizate, care garantează executarea comenzilor cu precizie şi asigură o producţie de calitate superioară a pieselor de finisaj Caretta. În parcul de utilaje se regăsesc peste 30 de echipamente.

Viitor

Marco Reali a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 25 de milioane de lei, iar pentru anul curent oficialii companiei au estimat o creștere cu cel puțin 25% a cifrei de afaceri.

Dezvoltarea va susține investițiile planificate pentru modernizarea și creșterea eficienței capacității noastre de producție. “Dorim să devenim prima opțiune în alegerea unui acoperiș de calitate. Vrem să rămânem aproape de clienții noștri, să le oferim soluții eficiente pentru casele lor. Durabilitatea și siguranța vor fi pe termen lung recompensele Caretta, deoarece compania oferă, așa cum spune și sloganul nostru, un acoperiş pentru trei generaţii. Vom diversifica gama de produse astfel încât să răspundem tendințelor cererii de acoperișuri din țiglă metalică”, ne-a declarat Ciprian Marcu, directorul general Marco Reali.

 

Citiți și despre: