CARETTA, un deceniu de experiență și profesionalism

01.11.2016

Mediteran PLUS, un nou model de acoperiș lansat de CARETTA într-un an aniversar. Marco Reali, producătorul brandului CARETTA și unul dintre cei mai importanți producători naționali de sisteme complete pentru acoperișuri din țiglă metalică, aniversează  anul acesta 10 ani de experiență și profesionalism.

„Fiecare an a însemnat un moment important în evoluția firmei. Între anii 2008 și 2010 am reușit să finalizăm echiparea completă din punct de vedere tehnologic a halei de producție, ceea ce ne-a permis să ne extindem la nivel național. Ultimii 2 ani au constituit o adevărată provocare, deoarece am avut curajul de a lansa două noi produse care s-au dovedit a fi de succes. Totodată, am dezvoltat gama de repere și accesorii și am continuat echiparea fabricii cu linii de producție moderne”, declară Ciprian Marcu, director general Marco Reali.

Aniversare a unui deceniu de activitate

Deși nu au organizat evenimente speciale pentru sărbătorirea unui deceniu de activitate, compania a desfășurat, pe tot parcursul anului, diverse promoții și concursuri menite să recompenseze clienții care au încredere și cumpără produsele CARETTA.

„Chiar acum avem o promoție adresată clienților din Iași, iar în ultimele 2 luni ale anului vom derula o campanie centrată pe cadouri și gratuități”, completează Ciprian Marcu.

În plus, la nivel de companie, conducerea Marco Reali a decis să investească în oameni, organizând activități de training și team-building, pentru a eficientiza și consolida relația dintre angajați și colaboratori.

De asemenea, tot cu ocazia aniversării celor 10 ani de activitate, compania a lansat un nou model de țiglă metalică – Mediteran PLUS – după ce anul trecut a fost lansat modelul Mediteran.

Mediteran PLUS este un produs cu performanțe deosebite: izolare fonică de până la 40%, reducerea transferului de căldură cu 38%, protecție ridicată împotriva condensului, plus de rezistență, protecție ignifugă și rezistență bacteorologică. Este un produs conceput pentru cei care doresc un acoperiș elegant, extrem de performant și rezistent.

„Mediteran PLUS este un acoperiș unic pe piața românească deoarece integrează caracteristicile premium ale țiglei metalice Mediteran cu avantajele unei folii textile anticondens, aplicată pe spatele acesteia prin lipire, sub presiune. Mediteran PLUS se pretează mai ales acoperișurilor mansardate, cărora le oferă o economie de cost de peste 30%”, susține directorul general al companiei.

Poziționarea companiei pe piață

Brandul CARETTA (în traducere broască țestoasă de apă) simbolizează, atât rezistența specifică acoperișurilor produse de companie, cât și calitate și seriozitate. În jurul acestor elemente de bază au fost construite identitatea companiei și relația cu clienții. De asemenea, calitatea produselor și seriozitatea față de clienți au constituit și punctele forte în poziționarea față de concurență.

„Nu suntem un depozit care vinde acoperișuri pentru a-și rotunji cifra de afaceri, ci suntem un producător responsabil și capabil să își asume, pe termen lung, un parteneriat corect cu cei care cumpără de la noi. În plus, față de concurenții noștri mereu vom veni cu noi soluții și produse care să răspundă nevoilor pieței. Avem în prezent două modele unice în România și un sistem pluvial pe care noi l-am introdus pentru prima data în țară”, adaugă directorul general Marco Reali.

CARETTA este o companie care și-a propus să reziste peste generații. Acesta este și motivul pentru care sloganul său este ”Un acoperiș pentru trei generații!”.

CARETTA se adaptează noilor trenduri în ceea ce privește tehnologia și importanța pe care a căpătat-o internetul în ultimii ani, prin modificarea interfeței site-ului, făcându-l mai prietenos și mai ușor de utilizat pentru clienți. Astfel, aceștia sunt îndrumați de consultanții companiei, din momentul accesării site-ului, pentru a găsi rapid răspunsul la întrebările lor.

În plus, calculatorul de acoperiș de pe site oferă clienților posibilitatea de a estima un preț la investiția pe care o au de realizat.

„Suntem printre foarte puținele firme din domeniu care au ales să afișeze pe site prețurile la țigla metalică deoarece nu avem costuri ascunse și nu încercăm să ne păcălim cumpărătorii. Atitudinea agenților noștri, fie de teren, fie prin telefon, este mereu una proactivă și dedicată rezolvării rapide a cerințelor clienților. Acesta este motivul pentru care putem livra oriunde în țară un sistem complet de acoperiș în maxim 48 de ore de la lansarea comenzii”, menționează Ciprian Marcu, director general Marco Reali.

Dezvoltare și modernizare

Pentru viitor, CARETTA are în plan continuarea dezvoltării capacităților de producție prin deschiderea unei noi hale. Acest lucru va determina un proces de modernizare a echipamentelor de producție, realizarea de accesorii și repere în sistem automatizat, precum și inovarea de noi produse.

Un alt obiectiv de viitor al companiei îl constituie consolidarea și dezvoltarea rețelei de colaboratori. „Ne-am asumat acest profil de companie care mereu caută soluții noi pentru clienți săi și vom continua pe acest drum”, mai adaugă directorul general al companiei.

În ceea ce privește rezultatele economice înregistrate de companie, în primele două trimestre ale anului 2016, CARETTA a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 5%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Însă, cum domeniul construcțiilor este unul care înregistrează creșteri în funcție de sezon, se estimează ca cifra de afaceri de la finalul anului curent va fi cu aproximativ 10-12% mai mare decât cea înregistrată la sfârșitul anului 2015.

„Nu ne propunem salturi spectaculoase care să ne oblige să compromitem calitatea oferită, ci preferăm o creștere sănătoasă. Rezultate foarte bune în planul vânzărilor le-am avut cu modelele Mediteran și Mediteran PLUS, ceea ce ne arată că din ce în ce mai mulți cumpărători tind să aleagă calitatea și caută soluții cu performanțe superioare”, încheie Ciprian Marcu, directorul general Marco Reali.

 

 

Citiți și despre: