Caroli Foods are un nou director de marketing

12.09.2014

Caroli Foods Group are un nou director de marketing, Ana Maria Băjan fiind numită în funcţia de Marketing, Business Development & PR Executive Director. Începând din septembrie, ea va coordona toate activitățile de marketing și de relații publice ale grupului, fiind totodată implicată în realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri.

Ana Maria Băjan este licențiată a Facultății de Relații Economice Internaționale, în cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind și cursurile de Master în Marketing în cadrul aceleiași instituții.

În plus, aceasta deţine o experiență profesională de peste 14 de ani în marketing și comunicare, activând în cea mai mare parte în sectorul FMCG.

„Este o onoare și, în același timp, o mare responsabilitate să mă alătur echipei Caroli Foods, care a costruit o extraordinară poveste de succes în ultimii 20 de ani pe piața din România, pornind de la o afacere de familie și devenind lider de piață, prima alegere a consumatorului în această categorie. Am fost impresionată de viziunea și strategia companiei, de preocuparea continuă legată de calitatea produselor din portfofoliu, dar mai ales de focusul permanent asupra consumatorului”, a declarat Ana Maria Băjan.

În cadrul Caroli Foods Group, Ana Maria Băjan se va ocupa de coordonarea activităților de marketing și comunicare externă pe toate piețele în care compania activează, dar și pe noile piețe, fiind responsabilă de relațiile cu toate publicurile țintă. De asemenea, aceasta va contribui la realizarea și implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri pentru consolidarea poziției de lider pe piața din România și îndeplinirea obiectivului de a deveni cel mai respectat procesator de carne din Europa de Est.

“Experiența și profesionalismul Anei Maria Băjan reprezintă un activ valoros pentru Caroli Foods Group și suntem bucuroși să o avem în echipă. Sunt convins că venirea ei în companie ne va sprijini în atingerea obiectivelor ambițioase pe care le avem pentru următorii ani, atât pentru piața din România, cât și pentru cea regională”, a afirmat Khaled El Solh, CEO-ul Caroli Foods Group.

Citiți și despre:

  • Altex România are un nou director de marketingAltex România are un nou director de marketing Cel mai mare retailer electro-IT din România, Altex, are un nou director de marketing, Cristina Costăchescu preluând această funcţie. Aceasta are misiunea de a coordona strategiile de marketing pentru […]
  • Grupul Enel are un nou director de comunicareGrupul Enel are un nou director de comunicare Grupul Enel are un nou director de comunicare, Ryan O’Keeffe fiind numit în această funcţie. Înainte de a se alătura Enel, acesta a lucrat pentru Finsbury, o companie internațională lider de consultanță în […]
  • Mega Image are un nou director de marketingMega Image are un nou director de marketing Mega Image are începând cu luna februarie un nou director de marketing, Adrian Nicolaescu fiind numit în această funcție. El va fi responsabil de definirea și implementarea strategiilor de marketing și […]
  • Un nou program de internship, lansat de Image PRUn nou program de internship, lansat de Image PR Image PR lansează o nouă ediție a programului său de internship, cinci tineri având posibilitatea de a lucra alături de echipa agenţiei timp de două săptămâni în perioada septembrie-octombrie. Cei interesaţi […]
  • Cât investesc companiile româneşti pentru promovarea pe reţelele socialeCât investesc companiile româneşti pentru promovarea pe reţelele sociale Bugetele de promovare pe reţelele de socializare ale companiilor româneşti sunt destul de mici, cu toate că în acest an 58% dintre acestea utilizează social media pentru a se promova. Totuşi, procentul […]