Stiri: Companii

Caroli lansează noi produse

10.08.2015

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: expecting ';' in Entity, line: 8 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

Caroli Foods Group a lansat o nouă ofertă completă pentru consumatori în categoria Salam și își extinde portofoliul cu 3 salamuri Caroli cu Extra Calitate și cu mai mult de 80% carne. Începând cu această lună, oferta companiei la raft va include Salam Victoria EXTRA 80% carne, Salam Sandviș EXTRA 80% carne și Salam cu Șuncă EXTRA 90% carne.

“Extinderea portofoliului în categoria Salam a celor trei noi sortimente EXTRA a fost gândită ca urmare a interesului crescut pe care consumatorii noștri au acordat-o produselor cu muuuuultă carne. Aceste produse sunt create special pentru mamele care apreciază carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o creștere armonioasă și caută produsele cu EXTRA CALITATE care să corespundă exigențelor lor în ceea ce privește această categorie. Vorbim despre produse cu extra calitate, născute din interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru alimente cu conținut ridicat de carne și garantate ca atare. Lansăm această inițiativă și în categoria de salam datorită răspunsului foarte pozitiv pe care l-am primit în prima jumătate de an din partea consumatorilor din cadrul categoriei de Cremwurști, cu privire la noua rețetă de cremwurști cu 80% carne sub brandul Caroli. Campania organizată pentru Cremwurștii Caroli cu 80% carne a venit ca un răspuns la nevoile consumatorilor care sunt grija noastră principală în tot ceea ce ține de activitatea companiei, fie că investim în tehnologie , fie că  lansăm un produs nou », a declarat Ana Maria Băjan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

De asemenea, Ana Maria Băjan a precizat că lansarea campaniei de comunicare a acestei oferte a avut la bază un studiu realizat în rândul mamelor ai căror copii au vârste cuprinse între 4 și 12 ani.

“Potrivit acestui studiu, mamele consideră carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o creștere armonioasă, iar cremwurștii se află în topul preferințelor alimentare ale copiilor.  Conceptul campaniei «Șervețel știe» a luat naștere din ADN-ul brandului și a fost comunicat atât în mass media, în principal TV, cât și în social media într-un mod foarte creativ, educativ și distractiv prin intermediul Servețelului Carolino : «Mamele pot sta acum liniștite, Cremwurștii Caroli au 80% carne». Astfel, brandul Caroli a venit cu un produs care să răspundă nevoilor mamelor, prin conținutul mare de carne. «Venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor – mai multă carne în produsele Caroli, consumatorii ne-au răsplătit eforturile prin alegerea pe care au făcut-o, plasând Brand-ul Caroli ca leader detașat în categoria de Cremwurști – devenind prima alegere a consumatorului din România (pe baza datelor Nielsen Iunie 2015, KAI). Ne-ar bucura foarte mult dacă am primi un răspuns la fel de pozitiv și din partea consumatorilor din categoria de salam care vor aprecia produsele EXTRA de la Caroli, cu mai mult de 80% carne“, a declarat aceasta.

Produsele nou lansate sunt fabricate în unitatea de producţie de la Pitești a companiei, în conformitate cu cele mai înalte stadarde europene de producție.