Carrefour a lansat un nou serviciu pentru clienţii săi

25.08.2017

Retailerul Carrefour România a lansat, în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienţii au posibilitatea de a scana şi plăti singuri, în acelaşi loc, produsele achiziţionate.

Astfel, compania propune clienţilor o nouă experienţă în magazine, una care să le permită pe de o parte, să facă cumpărături în ritmul lor, iar pe de altă parte, una care să le ofere posibilitatea de a experimenta avantajele tehnologiei şi de a le aduce cât mai aproape de consumatori.

„Ne bucurăm să putem oferi clienţilor noştri experienţe unice de cumpărături, iar noul serviciu integrat „Casa ta – Self Service” va da acestora posibilitatea de a lua viitorul în propriile mâini, datorită tehnologiei propuse prin funcţiile casei de marcat. Astfel, clienţii sunt invitaţi în hipermarketul Carrefour Băneasa să descopere acest proiect pilot şi să încerce singuri nouă casă de marcat „Casa ta – Self Service” care permite realizarea cumpărăturilor în doi paşi simpli: scanarea produselor la casa de marcat „Casa ta- Self Service” şi plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play”, spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comercială&Pricing Carrefour România.

Zona dedicată noului serviciu este format din patru case de marcat tip self check-out şi este deservită de un supervizor permanent, care va oferi clienţilor îndrumarea necesară utilizării caselor de marcat.

 

 

Citiți și despre: