Carrefour mizează pe afacerile în franciză

06.08.2013

Piața de retail din România a fost luată cu asalt în ultima perioadă de către unul dintre cei mai mari jucători externi care au pătruns la noi în țară. Grupul Carrefour a reușit până acum să încheie o serie de parteneriate cu importante societăți de pe piața locală, generând astfel o extindere fastuoasă.

„Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi dezvolte aceasta afacere. Afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania. Scopul Carrefour este acela de a mentine specificitatea fiecarui comert de proximitate, respectand rezultatul anilor de experienta a partenerilor sai si adaugand elementele Express distinctive pentru a intari si dezvolta ceea ce exista deja. Nu cream metri patrati noi de comert de proximitate modern care sa asfixieze comertul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja”, susțin reprezentanții Carrefour, conform Finanțiștii.

Ultima afacere încheiată în sistem franciză a fost cea legată cu grupul brașovean RostCom, colaborarea dintre Carrefour și aceștia ducând la deschiderea unui nou magazin din gama Express. În momentul de față numărul de unități sub această formă pe care Carrefour le are în portofoliu se ridică la 30 la nivel național, 3 dintre acestea fiind operate în sistem integral iar 27 în franciză.

Sursă: Finanțiștii.ro

Citiți și despre: