Carrefour participă la târgul Baby Boom, cu produsele marca Tex

31.08.2017

Retailerul Carrefour România a anunţat că va fi prezent la Baby Boom, cel mai mare târg dedicat copiilor organizat la Romexpo în perioada 31 august – 3 septembrie. Astfel, în cadrul evenimentului, marca proprie companiei, Tex, premiată de către consumatori cu Best Buy Award pentru cel mai bun raport calitate preţ, va expune spre vânzare articole pentru copii.

Retailerul va participa la târgul Baby Boom cu un stand de 30 de metri pătraţi, unde vor fi expuse la vânzare articole pentru copii între 0 şi 7 ani. Timp de patru zile, standul va oferi vizitatorilor haine pentru copii, rezistente la joacă, ghiduşii şi spălări, toate în noile tendinţe de modă.

Pe lângă ofertele promoţionale propuse clienţilor, Carrefour aduce în atenţia vizitatorilor târgului un brand premiat de către consumatori cu Best Buy Award pentru cel mai bun raport calitate preţ. Certificatul, care reprezintă o garanţie la nivelul pieţei, a fost desemnat în baza rezultatelor unui studiu de piaţă realizat anul acesta pe un eşantion de 1200 de intervievaţi români, utilizatori de internet, prin intermediul chestionarelor online, de către compania elveţiană ICERTIAS.

„În cadrul studiului, respondenţii au votat în mod spontan şi neasistat Carrefour ca fiind lanţul de magazine cu raionul de îmbrăcăminte care oferă cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţa românească, în urma experienţei personale sau conform opiniei şi experienţei persoanelor din jur. Acest premiu reprezintă recunoaşterea muncii întregii echipe Carrefour care a contribuit la construirea brandului Tex”, spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dimanica Comercială&Pricing Carrefour România.

 

 

Citiți și despre:

  • Carrefour lansează noua colecţie TEXCarrefour lansează noua colecţie TEX Carrefour a anunţat lansarea noii colecţii TEX. Astfel, marca distribuită exclusiv în hipermarketurile retailerului aduce în prim plan sute de piese vestimentare și accesorii de purtat zi de zi, în trend, […]
  • Carrefour deschide un nou supermarket în BucureștiCarrefour deschide un nou supermarket în București Carrefour deschide astăzi un nou supermarket în București, ajungând să deţină per total 96 de magazine în format Market. Noul magazin își așteaptă clienții cu o echipă de profesioniști gata să ofere o […]
  • Auchan reduce TVA-ul la produsele alimentare marcă proprieAuchan reduce TVA-ul la produsele alimentare marcă proprie În perioada 21-31 mai, Auchan oferă clienţilor, în avans, peste 1000 de produse alimentare marcă proprie cu Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA) redusă la 9%. Dintre aceste produse Auchan, 400 sunt fabricate în […]
  • Penny Market deschide un nou magazin, în ZalăuPenny Market deschide un nou magazin, în Zalău Penny Market deschide mâine un nou magazin, în Zalău, a doua unitate a retailerului din acest oraş. Compania continuă astfel planul de expansiune şi ajunge la o reţea de 153 de magazine, la nivel […]
  • Auchan – Investiţii de sute de milioane de euroAuchan – Investiţii de sute de milioane de euro Aproape 11.000 de angajaţi în România, vânzări de peste un miliard de euro în 2014 şi aproximativ 500.000 de vizitatori pe zi: acestea sunt cifrele care pot descrie, pe scurt, prezenţa grupului francez Auchan […]