Carrefour România promite expansiune pentru 2014

01.02.2014

Mărcile proprii Carrefour sunt rezultatul unui parteneriat cu producătorii locali. Nu există români care să nu fi fost niciodată într-una dintre unitățile  Carrefour din toată țara. Ceea ce nu știu însă mulți este faptul că ideea de hipermarket Carrefour a fost inventată acum 40 de ani în Franța și Carrefour a fost primul care a adus acest concept în țara noastră. Se întâmpla în anul 2001 și a pus bazele unei piețe de retail care acum este una mai mult decât aglomerată și doar numele mari își fac loc nu doar pe piață, ci și în inimile consumatorilor și în încrederea lor.

Carrefour se află acum pe locul secund în lume în sectorul în care activează și ocupă primul loc pe podiumul distribuției din Europa, având în toată lumea peste 471.000 de angajați. Așa cum știu toți cei care au pășit în unitățile Carrefour, există patru formate de magazine care au ajuns și în România: hipermarket, supermarket, magazin de proximitate și magazin online.

La nivel local, Carrefour se află în plină extindere, spun oficialii grupului. “Pentru noi, anul 2013 a fost unul conform așteptărilor, atât prin prisma rezultatelor, cât și prin prisma expansiunii, lansării unor formate și servicii noi. Astfel, pe lângă deschiderea unui nou hipermarket la Galați, am deschis 13 noi supermarketuri Market și 38 de magazine de proximitate, operate în regim de franciză, am lansat și primul hipermarket online www.carrefour-online.ro”, ne-a declarat Andreea Mihai, director marketing la Carrefour România. În prezent, grupul Carrefour numără un total de 163 de unități și anul curent se anunță unul cu expansiuni de proporții. “În 2014 avem în vedere expansiunea pe toate formatele. Carrefour operează în prezent în România patru formate de magazine, cu un total de 163 de unități: 25 hipermarketuri Carrefour în 16 orașe, 78 supermarketuri Market în 39 orașe, 59 magazine de proximitate Express în București, Brașov, Voluntari și Ștefăneștii de Jos (Ilfov), un website de comerț online: www.carrefour-online.ro”, ne-a explicat Andreea Mihai, care a adăugat faptul că pentru anul în curs cel mai important obiectiv este ca grupul Carrefour să rămână pe primul loc în inima consumatorilor români.

Efectele crizei

Magazinul online Carrefour a reprezentat un nou pas în retailul românesc. Oamenii își pot alege produsele dorite din confortul caselor, pot plăti online comenzile, iar produsele sunt livrate de către curier la uşă.  Întreg procesul este rapid şi elimină nevoia unui drum la magazin. “Online-ul are un potențial foarte bun de creștere și este un canal ce constituie un serviciu suplimentar adus clienților Carrefour.

La aceleași preţuri ca în hypermarket, aceștia au posiblitatea să câștige timp prețios, cumpărăturile fiindu-le livrate acasă”, spune directorul de marketing al Carrefour România.

În ceea ce privește modificarea preferințelor clienților Carrefour România odată cu diminuarea veniturilor ca urmare a crizei economice, oficialii Carrefour sunt de părere că acest lucru a determinat o atitutine mai cumpătată și căutarea unei balanțe bune între calitate și preț. “Esențială a fost atitudinea cumpătată pe care contextul economic nefavorabil a determinat-o în consum. Această atitudine a rămas și a determinat consumatorii să se orienteze spre cel mai bun raport calitate – preţ (de aici și dezvoltarea mărcilor proprii, care, la calitate similară cu mărcile naționale, oferă o economie de minimum 20 – 30% față de acestea). Alte produse pe care le căutăm din ce în ce mai mult în consum sunt produsele românești”, ne-a declarat Andreea Mihai, director marketing la Carrefour România.

Mărci proprii, produse în România

Cei care au trecut pragul unităților Carrefour știu că cele mai bune prețuri sunt la produsele marcă proprie. Acestea au fost lansate în luna septembrie a anului 2009, ca o soluție pentru cei care vor să facă economii la cumpărături, dar care nu vor să renunțe la calitatea produselor. “Mărcile proprii Carrefour sunt element de diferențiere și de aceea tratăm cu prioritate acest segment. Consumatorii aleg din ce în ce mai des produsele marcă proprie datorită calității similare brandurilor naționale și preţului care este cu minimum 20% mai mic decât acestea. Cele mai bine vândute produse din această categorie sunt uleiul, puiul, zahărul, lactatele, ouăle, consumabile din hârtie, apa, petfood-ul, etc.”, ne-a declarat Andreea Mihai, care a adăugat că aproximativ 90% din vânzările produselor alimentare marcă proprie Carrefour sunt rezultatele unui parteneriat încheiat cu furnizori locali. “Carrefour susține producătorii români, prin câteva proiecte strategice: mărcile proprii Carrefour care sunt produse în România, aproximativ 90% din ele, când ar fi fost mult mai ușor să le importăm, cum fac majoritatea celorlalți retaileri. La Carrefour am ales să dezvoltăm parteneriate pe termen lung cu producători români, să facilităm accesul produselor micilor producători de fructe și legume, mezeluri, brânzeturi sau alte produse tradiționale în rafturile magazinelor Carrefour. Oricând acest lucru este posibil, ne aprovizionăm local, din proximitatea magazinelor, acordând o atenţie deosebită calităţii produselor.”, adăugă Andreea Mihai. Potrivit reprezentanților Carrefour interesul românilor se îndreaptă acum către produsele românești și spre cele bio.

Reduceri de sezon

După perioada Sărbătorilor de Iarnă când în toate supermarket-urile din țară clienții români au beneficiat de reduceri semnificative, luna februarie este din nou una cu promoții și surprize. “Pe lângă reducerile și promoțiile cu care i-am obișnuit deja pe clienții noștri, de Sfântul Valentin și în toată luna februarie vom avea și evenimente, animații, tombole, surprize sau lansări de produse, în temă”, ne-a declarat Andreea Mihai, director marketing la Carrefour România.

 

Seria de produse marcă proprie Carrefour

Carrefour – Cu minimum 20% mai ieftine, la calitate similară cu mărcile foarte cunoscute! Inspirate, testate și aprobate de clienții Carrefour. Produsele marcă proprie sunt la cel mai bun raport calitate-preţ!

Carrefour Discount – Cele mai mici preţuri din piaţă, standardele de calitate Carrefour, produse de bază și menaj pentru nevoile zilnice!

Carrefour Selection – produse marcă proprie premium.

Carrefour Baby – O nouă marcă dezvoltată împreună cu experţi din domeniu, Carrefour Baby vine în întâmpinarea nevoilor proaspetelor mămici în căutare de produse de calitate la preţuri mici! Carrefour Baby acoperă toate nevoile copilului: produse pentru o alimentaţie echilibrată şi produse de igienă.

Carrefour kids – gama de produse alimentare destinate copiilor.

Carrefour Bio – O gamă de produse organice, accesibile, care le permite tuturor plăcerea de a mânca sănătos în fiecare zi.

Carrefour Eco planet – Create pentru a proteja mediul înconjurător, produsele poartă eticheta ecologică acordată de Uniunea Europeană. Ambalajul este reciclabil, ingredientele sunt biodegradabile şi vegetale.

Terre d’Italia – oferă o gamă de produse 100% italiene, realizate din ingrediente atent selecţionate, şi alcătuită din specialităţi gastronomice autentice, ale căror reţete speciale au fost transmise de la o generaţie la alta.

Reflets de France – Produsele reinventează reţetele şi experienţa din provinciile franceze, recunoscute ca simbol al bunului gust în întreaga lume.

Carrefour Home – aceasta gamă include electrocasnice şi electronice, produse pentru amenajarea casei şi articole pentru gătit şi menaj.

TeX – Atitudine. Stil. Confort. TeX înseamnă confort şi calitate la preţuri accesibile tuturor categoriilor de vârstă!

Aimantine si Speed Track sunt mărcile de jucării dezvoltate exclusiv pentru hipermarketurile Carrefour.

 

 

Citiți și despre: