Carrefour sărbătoreşte 16 ani în România. Ce surprize a pregătit clienţilor?

15.06.2017

În perioada 15 iunie – 12 iulie, Carrefour sărbătoreşte 16 ani de activitate pe piaţa locală. Cu această ocazie, retailerul îşi propune să celebreze familia („Câte familii, atâtea obiceiuri de a sărbători. Bucură-te de fiecare!”) şi să ofere tuturor clienţilor o atmosferă festivă şi şansa de a câştiga peste 300.000 de vouchere de cumpărături, direct la casele de marcat sau prin tragere la sorţi, participând la Marea Tombolă Aniversară. Pe lista premiilor se mai numără biciclete, aparate electrocasnice, trei maşini Renault Clio sau un apartament.

În plus, magazinele Carrefour întâmpină familiile care le trec pragul cu super “preţuri aniversare” şi cu ofertele din campania Black Promo.

„Familia modernă este în căutarea avantajelor pe care le poate avea de la un retailer, fără a face rabat de la timpul petrecut cu cei dragi şi de la calitatea stilului de viaţă. Carrefour se adresează, astfel, tuturor obiceiurilor românilor şi celebrează diversitatea, bucurându-se de fiecare – Câte familii, atâtea obiceiuri. Bucurate de fiecare! Astfel, clienţii vor avea ocazia să câştige premii instant, direct la casele de marcat, sau premii mari, la Marea Tombolă Aniversară”, a anunţat compania.

Mecanismul Marii Tombole Aniversare:

Pasul 1: la cumpărături din magazinele grupului Carrefour (hipermarketuri, supermarketurile Market şi Billa şi Express) în perioada aniversară (15.06-12.07.2017), clienţii vor primi la casă de marcat un scratch card, indiferent de valoarea cumpărăturilor, şi un bon nefiscal cu un cod unic de bare;

Pasul 2: la răzuirea scratch cardului, clienţii pot câştiga un voucher (de 10 lei în hipermarketuri/de 5 lei în supermarketurile Market, Billa şi magazinele Express);

Pasul 3: la trimiterea unui sms la 1720 cu codul unic de pe bonul nefiscal, clienţii se pot înscrie la Marea Tombolă Aniversară.

„Ne-am propus anul acesta, în luna aniversară Carrefour, să sărbătorim. A 16-a aniversare a Carrefour în România marchează un punct important în istoria companiei prin simplul fapt că pe de o parte, grupul Carrefour în România se află într-o perioadă în care şi-a lărgit familia, în prezent marea familie a Carrefour numără aproximativ 17.000 de oameni, iar pe de altă parte, compania a crescut de-a lungul anilor alături de numeroasele familii din România care au fost şi sunt clienţi ai magazinelor grupului Carrefour. Îi invităm pe toţi să intre în atmosfera de sărbătoare a Carrefour, cu premii surpriză şi mari la Marea Tombolă Aniversară, cu preţuri “aniversare” şi super oferte” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

În plus, şi preţurile sărbătoresc alături de consumatori. Magazinele retailerului îşi întâmpină clienţii cu o multitudine de oferte, la “preţuri aniversare” şi super reduceri.

 

 

Citiți și despre: