Carrefour şi WWF România lansează campania „Mai mult decât un pluș”

11.10.2017

Grupul Carrefour și WWF România au lansat la începutul lui 2017 un parteneriat strategic pe trei ani care are ca scop protejarea a 21.000 ha de păduri. În plus, de azi, cei doi parteneri s-au aliat pentru a oferi o șansă în plus naturii, prin campania „Mai mult decât un pluș”.

Astfel, WWF anunţă lansarea colecție de jucării din pădure, iar replici ale mai multor animale sălbatice, cum ar fi bufnițe, căprioare, marmote, iepuri, vulpi, lupi și urși luptă alături de WWF pentru apele, pădurile și speciile sălbatice din România.

„Jucăriile concepute de WWF și comercializate prin Carrefour în cadrul campaniei Mai mult decât un pluș, reprezintă un cadou inspirat și educativ pentru cel care îl primește, dar și o modalitate prin care contribuim la păstrarea naturii. Carrefour va redirecționa fondurile către WWF România, pentru planurile de conservare a apelor, pădurilor și speciilor sălbatice. Credem în aceste proiecte și ne dorim să le vedem duse la bun sfârșit, dar și să demonstrăm că gesturile mici pot avea un impact mare”, a menționat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour, referitor la colaborarea WWF – Carrefour România.

Plușurile pot fi cumpărate de către iubitorii de natură, din hipermarketurile Carrefour din București – Carrefour Băneasa, Carrefour Orhideea și Carrefour Colosseum, până pe la finele anului curent.

„Colecția de jucării WWF „Mai mult decât un pluș” este o selecție specială, creată în cadrul parteneriatului WWF România și Carrefour România, iar fondurile rezultate din vânzarea jucăriilor de pluș se duc în totalitate către WWF România ca donații pentru proiecte de conservare a apelor dulci, pădurilor și speciilor sălbatice din România”, spune Cristina Haită, coordonator parteneriate corporate la WWF România.

 

 

 

Citiți și despre: