Carrefour susţine 55 echipe de fotbal de juniori din țară

14.06.2016

Carrefour redirecționează 1% din vânzarea produselor marcă proprie și a produselor partenere către 55 echipe de fotbal de juniori din țară. Astfel, în timpul Euro 2016, Carrefour lanseazã o nouã campanie de susținere a unor echipe de fotbal de juniori. Aceasta se va desfășura în perioada 2-15 iunie 2016, în toate hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din țară.

Potrivit mecanismului campaniei, Carrefour va direcționa 1% din vânzarea fără TVA a produselor marcă proprie și a produselor partenere special semnalizate la raft, către cluburile de fotbal de juniori din 47 de orașe din țară.

Campania “Carrefour – Sponsorul fotbaliștilor de mâine” își propune să ofere clienților Carrefour șansa de a deveni suporteri adevărați ai echipelor locale de fotbal de juniori, echipe ce se află la început de drum, dar și să încurajeze în același timp pasiunea românilor pentru fotbal. Astfel, Carrefour, alături de clienții săi, investește în evoluția juniorilor în jucători profesioniști și se mobilizează pentru susținerea echipelor care au nevoie de resurse pentru a trece în etape sportive superioare. Carrefour își dorește prin această campanie să insufle clienților valori sportive esenţiale, precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea şi importanţa de a-și uni forțele pentru a reuşi.

„Prin susținerea echipelor de fotbal de juniori, Carrefour face un nou pas în a le oferi clienților pasionați de fotbal șansa de a se bucura de o experiență unică atunci când știu că pot contribui la dezvoltarea tinerilor jucători de fotbal. Fotbalul naște pasiuni, ne demonstrează încă o dată Campionatul European de Fotbal 2016. Fiecare dintre noi își dorește să urmărească meciurile echipei favorite alături de prieteni care îi împărtășesc și înțeleg pasiunea. Din acest motiv, Campania “Carrefour – Sponsorul fotbaliștilor de mâine” are rolul de a aduce laolaltă fanii sportului de echipă în jurul unei cauze nobile- aceea de a le da ocazia să susțină împreună echipele de fotbal de juniori, care reprezintă, în esență, viitorul fotbalului românesc”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

 

Citiți și despre: