Carrefour susţine victimele violentei domestice

09.03.2016

Carrefour România, împreună cu Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES), a lansat ieri noi măsuri de sprijin, la nivel național, pentru victimele violentei domestice. Acestea vizează promovarea numărului de urgentă dedicat victimelor violenței domestice, suport în integrarea victimelor pe piața muncii, dar și un pachet minim de servicii pentru cele patru unități locative gestionate de ANES.

Astfel, Carrefour România se angajează să sprijine promovarea numărului de urgență, apelabil gratuit la 0800 500 333, de către victimele violentei domestice pentru sesizări.

Lansat în noiembrie 2015 de către ANES, call-center-ul, funcțional non stop (24h/7 zile), este atât un sistem de asistență cât și un serviciu ce permite monitorizarea demersurilor pentru victime, operatorii call center-ului direcționând cazurile către echipele județene de intervenție (42 de echipe interinstituționale și multidisciplinare la nivelul celor 41 de județe ale țăriiși la nivelul municipiul București).

În plus, cele două entități vor lua măsuri concrete care să susțină integrarea pe piața forței de muncă a victimelor violenței în familie, prin angajarea acestora în rețeaua de magazine Carrefour. Beneficiarii sunt atât persoanele care au participat la programe de formare profesională în cadrul proiectului guvernamental ‘START — O viață de calitate în siguranță!’, cât și alte victime aflate în evidența serviciilor sociale la nivel județean sau local.

„Ne implicăm în mod constant în acțiuni care vizează crearea unei vieți cât mai bune pentru persoanele din comunitățile în cadrul cărora Carrefour activează. Și căutam permanent că eforturile noastre să facă diferența exact acolo unde contează. În societatea actuală, pilonul principal îl reprezintă familia, de aceea, pentru a putea contribui cu adevărat la crearea unei societăți solide și stabile în timp, am ales să ne alăturăm luptei împotriva violenței domestice. Ne dorim ca, în cadrul strategiei noastre de responsabilitate socială, să nu ne rezumăm la intervenții punctuale, ci să fim un partener la măsuri concrete, cu efect pe termen lung”, declară Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România.

În plus, parteneriatul cu ANES vizează și asigurarea unui pachet minim de servicii pentru cele patru unități locative de urgență înființate prin proiectul „START — O viață de calitate în siguranță!”, pachet ce vizează aprovizionarea acestor spații cu alimente, produse igienico-sanitare și servicii de consiliere psihologică.

 

 

Citiți și despre: