Cât de importantă este comunicarea internă într-o companie

02.03.2018

Când vorbim despre companii cu birouri la nivel global, conectarea angajaților reprezintă o adevărată provocare. Aşadar, comunicarea internă și modalitățile de reținere a atenției angajaților joacă un rol foarte important în acest caz.

„Comunicarea internă este adesea încărcată cu o mulțime de informații dedicată unei audiențe multiple. Având în vedere toate informațiile cu care avem contact zilnic – media, publicitate, e-mailuri – este absolut esențial să folosim practici care reduc această aglomerație. Dacă dorim ca mesajele noastre să fie citite, digerate sau să producă comportamentul dorit, informația transmisă trebuie să aibă un obiectiv clar și bine stabilit. În același timp, pentru ca mesajul să aibă impact și să determine o schimbare de comportament, acesta trebuie să fie clar formulat.”, declară Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK].

Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway se asigură că angajații sunt engaged, bine informați cu privire la toate aspectele businessului, începând cu scopul, misiunea, valorile acestuia. Pe parcursul carierei sale, acesta a gestionat situatii de criză: schimbarea investitorului de capital privat, a structurii manageriale, a CEO-ului, precum și migrarea la modalități agile de lucru, relocarea birourilor și creșterea businessului în Europa de Est. “I’ve made communications the heartbeat of the business.”

Catrin Lewis, este speaker în cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit Cluj, care are loc pe 13-14 martie, unde discută despre cum să comunici eficient in-house cu angajații astfel încât să menții un nivel optim de engagement.

De asemenea, stilul de influențare nu trebuie să fie general, ci mai degrabă unul specific, potrivit fiecărei situații pe care o întâmpinăm. Când este nevoie de influențare pozitivă? În mobilizarea resurselor, în gestionarea și motivarea angajaților neperformanți, în orientarea către schimbare. Cum sa influențăm cu impact? Și cum să fii un HR Partner pentru transformare (de la diagnoză la transformare) sunt tematicile pe care Csaba Gergely Varga, Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting le abordează în cadrul HR Summit Cluj-Napoca, pe 13-14 Martie 2018.

Csaba Gergely Varga – Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting – a activat pe parcursul carierei sale în companii performante precum Coca Cola HBC, PwC (cu clienți din domeniul farmaceutic, precum Pfizer, GSK, Labormed) și Provident Financial. De-a lungul timpului, Csaba a dobândit experiență atât la nivel strategic cât și executiv, care acoperă toate aspectele legate de mangementul resurselor umane: sisteme de recompensă, distribuire de resurse, aspecte organizatorice de proiectare / dezvoltare, formare / dezvoltare, talentul și managementul schimbării.

Conferinţa de Resurse Umane HR Summit Cluj-Napoca are loc în perioada 13-14 martie 2018, în incinta Golden Tulip Ana Dome. Evenimentul oferă o  experienţă complexă, fiind alcătuit din workshop-uri, prezentări, sesiuni Ask the HR Architect, o zonă expoziţională şi oportunităţi de networking.

 

 

 

Citiți și despre: