Cât de importantă este motivarea personalului pentru oamenii de afaceri?

24.06.2015

O mare parte (peste 45%) din oamenii de afaceri din regiunea Moldovei afirmă că dezvoltarea și motivarea personalului este cea mai importantă problemă legată de activitatea curentă a firmelor pe care le conduc. Conform acestora, alte aspecte critice pentru afaceri sunt managementul și coordonarea echipei (circa 40%) și recrutarea și selecția de personal (35%).

Antreprenorii din regiunea Moldova mai consideră, în proporție de 50%, că domeniul în care au nevoie să acumuleze cât mai multă experiență este cel strategic, arată un studiu realizat de Business Days România.

Întrebați “Care sunt principalele probleme ale afacerilor unde oamenii de business din regiunea de est cred ca i-ar ajuta sfaturi, idei și schimb de experiență?” aceștia au răspuns în proporție de peste 45% că dezvoltarea și selecția personalului corespunde acestui criteriu.

Alte aspecte importante legate de gestionarea resurselor umane mai sunt managementul și coordonarea echipei (aproape 40% din respondenți) recrutarea și selecția personalului (35%). Alte probleme ale afacerilor importante pentru managerii din regiune sunt taxarea și fiscalitatea (40%) și branding-ul afacerii (33%).

Conform studiului, cel mai important domeniu de dezvoltare pentru angajații din subordine este reprezentat de creșterea implicării echipei și dezvoltarea spiritului de echipă (peste 90% din cei chestionați).

La întrebarea “Care sunt principalele domenii unde oamenilor de afaceri din regiunea de est le-ar plăcea să acumuleze experiență? Aproape 50% au răspuns “strategie” peste 35% au răspuns “negocieri”, și peste 30% au răspuns “leadership” și “management”.

“În condițiile în care infrastructura deficitară și birocrația le afectează business-ul, oamenii de afaceri din regiunea Moldova știu că echipa este cea mai importantă resursă a firmei lor. Ei știu că de modul cum își motivează angajații depinde viitorul afacerii lor în zona de est a țării. Iar pentru aceasta sunt pregătiți să ia parte la seminarii și evenimente de business care îi ajută să-și păstreze angajații”, a declarat Laszlo Pacso, fondator și coordonator Business Days.

În 2015, evenimentul Iași Business Days va avea loc în perioada 1-2 iulie 2015 la Palas Mall din Iaşi.

Înscrierile pentru toți cei care vor să participe sunt deschise, in limita locurilor disponibile, până luni, 29 iunie, ora 18.00. Detalii şi înscrieri: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Iasi-2015/Inscriere.

La Iași Business Days vor fi prezenți peste 1.000 de antreprenori și manageri.

 

 

Citiți și despre: