Vânzarea unei locuinţe este direct influențată de canalele de promovare alese pentru a ajunge la clientul final, marketingul imobiliar eficient necesitând timp și experiență. Astfel, pregătirea unui produs imobiliar prin home staging și fotografii profesioniste este esențială, conform specialiştilor Târgul Național Imobiliar – TNI.
Participarea la TNI reprezintă, aşadar, un instrument de marketing imobiliar eficient, întrucât cei care intenţionează să vândă locuinţe beneficiează de:
– campanie de promovare pe minim 50 de canale media partenere TNI, din momentul – rezervării standului la TNI până la începerea expoziției;
– acces la public targetat pe durata evenimentului;
– promovare la TV prin acordarea de interviuri jurnaliștilor prezenți la eveniment.
Evenimentele imobiliare ale anului 2017 vor avea loc la Palatul Parlamentului, Sala Unirea în perioadele: 19-21 mai și respectiv 29 septembrie – 1 octombrie, iar spațiul expozițional este ocupat deja în procent de peste 20%.