Câte companii au decis să ofere tichetele de masă pe card?

26.10.2015

Începând de astăzi, companiile pot oferi salariaţilor tichete de masă pe card de la Edenred, peste 100 de companii cu circa 10.000 de angajaţi făcând deja tranziția la cardul Ticket Restaurant®. Aceştia se alătură celor 26 de milioane de utilizatori ai cardurilor emise de la nivel internațional, România fiind a 19-a țară în care grupul emite tichete de masă electronice, din cele 42 în care acesta activează.

În ţara noastră peste 35.000 de companii acordă celor peste 1 milion de angajați ai lor tichete de masă Ticket Restaurant® pe suport hârtie.

„Edenred este singurul emitent din România care are déjà o experienţă în România de 5 ani în carduri preplătite, iar acest lucru face diferenţa când discutăm de viteza de implementare a soluţiilor noi pe suport electronic, de calitatea serviciilor şi diversitatea serviciilor adiţionale pe care le oferim clienţilor, beneficiarilor şi partenerilor. După lungi aşteptări, angajatorii din România pot oferi în premieră tichete de masă electronice angajaţilor lor. Pentru companiile mari, cu mulţi salariaţi, cardurile de masă sunt o opţiune excelentă de simplificare a acordării beneficiilor extra-salariale, întrucat nu mai sunt nevoite să distribuie fizic tichetele de masă, ci le reîncarcă lunar prin câteva clickuri. În acelaşi timp, considerăm că tichetele pe card aduc avantaje reale şi pentru întreprinderile mici şi mijlocii, care prin tranziţia la carduri de masă economisesc timp şi îşi simplifică operaţiunile”, a afirmat Vianney du Parc, General Manager al companiei Edenred România.

Cele mai multe companii care au decis să treacă la tichetele de masă acordate pe card au sediile în Bucureşti, Mureș, Timiș, Cluj, Brașov, Constanța, Satu Mare și Prahova.

În ceea ce priveşte domeniul de activitate, acestea sunt din următoarele domenii: IT, consultanță, industria prelucrătoare, industria farmaceutică, activități de inginerie și mentenanță, comerţ etc.

„Cardul Ticket Restaurant® de la Edenred este o soluţie modernă şi eficientă pe care o aşteptam cu toţii să se întample. Suportul electronic ne permite să simplificăm procesul de acordare a tichetelor către angajaţi, nemaifiind nevoiţi să distribuim lunar tichetele de masă fiecărui angajat în parte. Pe lângă avantajele logistice, ne bucurăm că acest beneficiu extra-salarial aduce flexibilitate şi confort salariaţilor noştri, permiţând efectuarea de plăţi fracţionare. Fiind un card Mastercard® „Contactless”, plata rapidă la casa de marcat aduce o valoare adăugată pentru toţi beneficiarii de tichete pe suport electronic”, a explicat Lăcrămioara Dărăban, Human Resources Manager la Continental Automotive Systems.

Avantajul tichetelor electronice este dat de faptul că distribuirea către angajați se face în câteva minute, chiar și pentru companiile mari, cu zeci de mii de salariați.

Cardurile de masă Ticket Restaurant® sunt dezvoltate sub sigla MasterCard® și funcționează similar cu cardurile bancare, însă, neavând un cont bancar asociat, ele nu impun beneficiarilor costuri de administrare sau comisioane pentru tranzacții.

Cardurile Ticket Restaurant® sunt carduri cu cip si utilizează tehnologia “Contactless”, care permite efectuarea de plăți rapide fără necesitatea introducerii codului PIN pentru plăți sub 100 lei, în cadrul unităților care afișează sigla “Contactless”. În cazul tranzacțiilor de peste 100 de lei, este necesară introducerea codului PIN.

„Dacă o plată cu numerar sau cu tichete de masă în format clasic, pe hârtie, poate dura chiar și câteva minute, plățile cu cardurile Ticket Restaurant® în mod “Contactless”, se efectuează rapid, prin simpla apropiere a cardului de POS, pentru sumele sub 100 de lei. O plată “Contactless” durează mai puțin de 3 secunde”, a spus Vianney du Parc, Director General al Edenred România.

 

 

Citiți și despre: