Câţi bani sunt dispuşi să cheltuie românii de Black Friday?

14.11.2017

Nu mai puţin de 71% dintre românii din mediul urban vor să cumpere produse de Black Friday în acest an, în timp ce 44% dintre aceştia au în plan să plătească online achiziţiile făcute, potrivit studiului „Încrederea românilor în plăţile online” solicitat de Blugento.

Prin urmare, rezultatele studiului arată o deschidere mai mare a românilor faţă de plăţile online, în măsura în care numărul celor care vor să achite produsele comandate online, prin card bancar, a crescut semnificativ în ultimii ani. În plus, încrederea românilor în această modalitate de plată este mai mare comparativ cu anii precedenți, aproape 60% dintre respondenți menționând că au încredere mai mare în plata online cu cardul în prezent, decât acum un an.

„Tot mai mulţi români înțeleg avantajele plăţilor online cu cardul. De aceea nivelul de încredere în această modalitate de plată a crescut în ultima perioadă. Este o tendinţă ce se va amplifica, sprijinită și de campaniile de susţinere a plăţilor online ale marilor magazine din comerţul electronic și de procesatorii de plăți. Chiar și așa, analizând întreaga industrie locală de ecommerce, aproximativ 50% dintre magazinele online nu au încă integrat un modul de plăţi online care să le permită clienţilor acestora să achite comenzile prin Internet, cu cardul”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Printre beneficiile plăți online cu cardul se numără:

– rapiditatea tranzacției online (31%),
– confortul plăților în sine (29%)
– ușurința în folosirea sistemului de plăți (18%).

În jur de 80% dintre românii din mediul urban sunt familiarizați cu plățile online, ei folosind pentru achiziția produselor comandate pe Internet, cel puțin o dată această modalitate de plată.

În ceea ce privește comportamentul românilor față de produsele plătite online, 87% dintre aceștia spun că nu s-au aflat niciodată în situația de a returna produsele cumpărate de Black Friday.

În schimb, 43% dintre respondenți nu și-au stabilit o listă de produse pe care vor să le cumpere anul acesta de Black Friday și vor lua o decizia după ce vor analiza ofertele.

Referitor la bugetul românilor pentru cumpărăturile de Black Friday, 29% au pus de-o parte între 200 și 500 de lei, 25% între 500 și 1.000 de lei, 13% între 1.000 și 1.500 de lei, iar 9% între 1.500 și 3.000 de lei.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60%Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60% PayU România estimează o creștere cu 60% a volumelor tranzacționate de Black Friday 2016, ajungând la o valoare de 110 milioane lei, comparativ cu nivelul raportat anul trecut. Din totalul comenzilor, 25% vor […]
  • Black Friday la Nissa. Primele cliente primesc un produs cadouBlack Friday la Nissa. Primele cliente primesc un produs cadou Black Friday. Nissa anunţă lansarea campaniei de reduceri, aceasta fiind conform reprezentanţilor retailerului cea mai importantă zi de reduceri a anului. Anul trecut, în această perioadă, în magazinele NISSA […]
  • Fenomenul Black Friday. Cum a ajuns România pe locul al doilea în lume?Fenomenul Black Friday. Cum a ajuns România pe locul al doilea în lume? Ţara noastră se situează pe locul doi în lume ca interes exprimat pentru Black Friday, după Statele Unite ale Americii. Aceasta este concluzia unei cercetări a agenţiei de marketing online Today's care a […]
  • Reduceri de Black Friday la ECCOReduceri de Black Friday la ECCO Brandul danez de încălțăminte și accesorii din piele ECCO organizează pentru cel de al cincilea an consecutiv “Black Friday” în România. Cu un portofoliu larg de produse şi o istorie atractivă de reduceri […]
  • A început Black Friday la FlancoA început Black Friday la Flanco În acest an, Flanco Retail organizează Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, în perioada 27 octombrie – 19 noiembrie, oferind reduceri de până la 80% în cele 123 de magazine din toată […]