Câţi clienţi a avut Vodafone la finele anului 2017?

02.02.2018

Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la finele anului trecut, reprezentând o creștere de 5,2% față de nivelul anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al companiei a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La finele 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporțiile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a avansat cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

„Supremația rețelei noastre Supernet™ 4,5G atât pe serviciile de voce, cât și de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută și de clienții tot mai numeroși care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

 

 

 

 

Citiți și despre: