Ce cadouri oferă românii de Moș Nicolae și ce bugete alocă?

03.12.2015

Românii care locuiesc în mediul urban vor aloca un buget mediu de 306lei pentru cadourile de Moş Nicolae, conform celui mai recent studiu MEDNET Marketing Research Center. Astfel, în acest an, Moș Nicolae și-a anunțat prezența în circa 90% dintre casele românilor din mediul urban.

Mai mult de atât, în orașele mari, cu peste 100.000 de locuitori, suma medie alocată își continuă trendul ascendent și ajunge la 310 lei, în ușoară creștere comparativ cu nivelul din 2014 (294 lei).

„Intenția de a-i „răsfăța” pe cei dragi cu cadouri, chiar dacă sunt de valoare mai mică, este mai ridicată în orașele mici (93,2%), comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori) unde numai 87,7% dintre aceștia vor „îmbrăca” haina moșului Nicolae”, au afirmat realizatorii studiului.

Însă, chiar și în cazul orașelor mari, care au peste 100.000 locuitori, se înregistrează o evoluție pozitivă, comparativ cu anul trecut, a numărului celor care oferă cadouri.

Dacă în 2014 mai puțin de 80% dintre locuitorii orașelor mari își exprimau intenția de a cumpăra cadouri de Moș Nicolae, acum febra cumpărăturilor a atins mult mai mulți, numărul acestora ajungând la 90%.

Cadourile preferate în acest an sunt dulciurile, peste 70% dintre orășeni afirmând că intenționează să le cumpere pentru a le oferi celor dragi.

În topul preferințelor rămân şi jucăriile, dar și articolele de îmbrăcăminte sau încălțăminte, cosmeticele sau parfumurile și fructele.

În plus, peste 12% dintre orășeni au intenţia să ofere cadou de Moș Nicolae un smartphone sau o tabletă, iar pe lângă alte cadouri, cei mai puțin inspirați sau mai ocupați vor oferi bani.

 

 

Citiți și despre: