Ce planuri are Mercedes-Benz în 2014 pentru piaţa locală?

27.01.2014

Mercedes-Benz estimează pentru acest an un avans al cotei de piaţa deţinută pe piaţa locală. Boris Billich, preşedintele sucursalei din România a producătorului auto, a explicat că, plecând de la strategii dedicate, compania pe care o conduce îşi va consolida poziţia deţinută în ţara noastră.

“În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare. Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă. În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”, a declarat domnul Boris Billich, CEO al Mercedes-Benz România.

Unul dintre principalele obiective ale companiei este de a obţine un nivel ridicat de satisfacţie din partea clienţilor. Anul trecut, la nivelul tuturor unităţilor de business ale companiei în România, vânzările au avut un avans important, faţă de nivelul înregistrat în anul 2012.

Astfel, Mercedes-Benz România s-a poziţionat anul trecut ca lider pe segmentul premium. Înmatriculările au avansat astfel cu 15%, faţă de anul precedent, iar cota de piaţă a ajuns la 36%.

„Mercedes-Benz România continuă să fie lider în segmentul de Autovehicule Comerciale Uşoare de dimensiuni medii şi mari”, a mai explicat preşedintele  companiei.

Citiți și despre: