Ce salariu are un casier la Kaufland România?

22.11.2016

Kaufland România a luat decizia de a creşte salariul minim pentru angajaţii comerciali din magazinele reţelei, ajungând astfel la suma de 2.000 lei brut, incluzând tichete de masă. Totodată, în funcție de vechime, salariul unui lucrător comercial poate ajunge chiar și până la suma de 3.800 lei brut, aceasta cuprinzând sporuri și tichete de masă.

Această majorare reconfirmă angajamentul retailerului de a-și susține echipa cu o remunerație corectă și beneficii superioare pe piața muncii. Creșteri ale salariilor au loc periodic în Kaufland România, ultima majorare fiind implementată în luna mai a anului curent.

Noua majorare a salariilor, anunţată astăzi, va avea loc efectiv de la 1 martie 2017.

Kaufland România a mai decis și creșterea perioadei minime de concediu de odihnă anual, de la 21 la 22 lucrătoare, acordând astfel angajaților săi o zi de concediu în plus.

“Credem că un mediu de lucru fresh te inspiră și te motivează, așa că ne-am dorit foarte mult să transformăm Kaufland în locul de muncă propice dezvoltării profesionale. Promovăm un stil de comunicare deschis, prin care să reducem barierele ierarhice, vorbim la per tu și încercăm să promovăm cultura ideilor proactive și chiar și a greșelilor. Personal, am o abordare de management în care sunt mai degrabă coach, astfel încât echipa să aibă libertatea de a lua decizii și de a și le asuma. Cultura noastră este puternic axată pe oameni și punem preț pe dezvoltarea lor în companie. Avem o responsabilitate imensă față de echipa noastră, care vine odată cu statutul de cel mai mare angajator din România”, a declarat Marco Hössl, CEO Kaufland România.

Printre beneficiile pe care retailerul le acordă salariaţilor se numără posibilitatea de a opta pentru servicii de asigurare voluntară privată de sănătate, care permit tuturor să aibă acces la o rețea națională vastă de clinici și cabinete medicale la care angajații pot apela oricând.

 

 

Citiți și despre:

  • Câți bani cheltuiesc românii în hypermarketuri?Câți bani cheltuiesc românii în hypermarketuri? Doi din trei români preferă să realizeze cumpărăturile necesare gospodăriei împreună cu cineva, în timp ce unul din trei români alege să meargă singur, conform studiului CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare […]
  • Kaufland România lansează o nouă campanie de brandKaufland România lansează o nouă campanie de brand Începând cu această primăvară, Kaufland se reînnoiește cu un nou slogan, lansat la nivelul întregului grup, în toate cele șapte țări în care compania este prezentă. Intitulat "Și săptămâna-i bună", Kaufland […]
  • Salariile personalului nedidactic, majorate de la 1 augustSalariile personalului nedidactic, majorate de la 1 august Începând cu 1 august, salariile de bază ale personalului nedidactic din învățământul preuniversitar de stat, inspectoratele școlare și unitățile conexe, instituțiile de învățământ superior de stat și din […]
  • Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh”Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh” În acest an, Kaufland România a lansat o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru fiecare român să […]
  • Kaufland România lansează Raftul RomânescKaufland România lansează Raftul Românesc Kaufland România a lansat Raftul Românesc – zona special amenajată în magazine, în care sunt expuse separat produsele din carne de porc românească pentru a încuraja clienții să opteze pentru produse autohtone […]