Cel mai mare depozit de piatră naturală din țară este deținut de ALGABETH SGI

23.12.2013

ALGABETH SGI, compania care a investit și crescut pe timpul crizei economice. Piatra naturală are nenumărate calități care o fac perfectă pentru cei care vor construcții naturale, fără emisii nocive, cu un material cald, ce are o valoare estetică ridicată și este foarte rezistent, atât la factorii externi, cât și la trecerea timpului. Cu o experiență de peste 10 ani, ALGABETH SGI și-a câștigat în timp locul în topul companiilor care activează în domeniul pietrei naturale, deținând în prezent cel mai mare depozit de piatră naturală din țară și fiind membru operațional Stone Group International din 2012. Portofoliul companiei este format din piatră naturală pentru construcții, în special marmură, granit, travertin, calcar, ardezie și onix. Deși cele mai multe companii care activează pe piața construcțiilor au simțit din plin efectele crizei economice, oficialii ALGABETH SGI spun că activitatea companiei nu a fost afectată la un nivel important. “Cel mai greu a fost la început –anii 2003 – 2004, după care a urmat o creșterea a activității companiei, devenind în prezent cel mai mare importator de marmură și granit ca  volum din țară. Criza economică nu a afectat activitatea companiei într-un mod puternic cum au fost afectate alte companii din același domeniu. Strategia Algabeth se bazează pe satisfacerea nevoilor clientului, grija față de client, înțelegerea cerințelor acestuia și servirea lui la standarde înalte. Toate acestea se realizează cu foarte multă muncă și înalt professionalism”, ne-a declarat Gabriel Drăghici, directorul general ALGABETH SGI. Compania a raportat în anul 2012 o cifră de afaceri de 25.979.597 lei, iar pentru 2013 anticipează o creștere de aproximativ 5 procente a volumului activității.

Algabeth SGI dispune acum de fabrica de producție, depozit și showroom din comuna Brazi, Prahova (în apropierea Combinatului Petrochimic Brazi) și este în prezent un adevărat partener pentru cei care construiesc mult și des și pentru cei care au nevoie de volume, dar în același timp de livrare rapidă și constantă, la care se adaugă calitatea ridicată a serviciilor și produselor. „Fiind cel mai mare importator de marmură și granit, deținem stocuri mari dintr-o gamă variată de materiale, asigurând astfel satisfacerea celor mai variate nevoi în materie de nuanțe și culori”, ne-a declarat directorul general ALGABETH SGI.

Secretul constă în diversificarea produselor

În prezent, ALGABETH SGI are peste 80 de tipuri de marmură în portofoliu și peste 100 de granit, iar secretul succesului constă tocmai în gama de produse extrem de variată. “Încercăm în permanență să diversificăm gama de produse, prin aducerea unor materiale noi, cele mai nou aprovizionate sunt granitele exotice din Brazilia și marmura crem din Spania. Acordurile comerciale încheiate cu partenerii noștri externi din țările cu tradiție în   exploatarea și comercializarea rocilor naturale (ex: Grecia, Italia, Brazilia, Egipt, India, China,Turcia, Spania,etc.) ne permit să asigurăm cel mai bun raport calitate – preț pentru materialele comercializate, putând satisface până la cele mai variate gusturi”, ne-a explicat Gabriel Drăghici, care a adăugat faptul că, pe piața internă, cele mai solicitate materiale sunt cele economice, care provin din China, aceste produse fiind și cele care au o pondere ridicată în cadrul proiectelor imobiliare și publice, precum parcuri sau zone pietonale. “Ne adresăm mai mult firmelor de construcții și profesioniștilor din domeniu, precum arhitecți, ateliere de prelucrare, pentru că suntem printre puținii care putem furniza un sortiment variat în cantități mari, de cele mai multe ori chiar de pe stoc. Parteneriatul cu Stone Grup International este făcut în această direcție: pentru a ne întări și mai mult în zona profesională“, ne-a povestit Gabriel Drăghici.

Oficialii ALGABETH SGI spun că în țara noastră oamenii încă nu cunosc toate beneficiile pe care le are piatra naturală, tocmai de aceea încearcă acum să educe piața și să explice importanța calității din acest domeniu. “În România nu există un cult în materie de marmură și granit, compania are în lucru noi direcții de dezvoltare strategică, în vederea lărgirii cererii de piatră naturală și a înțelegerii pe piața de consum a importanței și calităților decorative ale acestui material, de întreținerea ei, de frumusețea pietrei. În acest sens, am inițiat o serie de prezentări pe site-ul nostru despre caracteristicile fiecărui material, modul lui de întrebuințare și spațiile de aplicare specifice mediului ambient în parte”, ne-a declarat Gabriel Drăghici, directorul general ALGABETH SGI.

Avantaje în fața competiției

Atunci când multe companii erau în pragul falimentului sau se confruntau cu probleme mari financiare, ALGABETH SGI a reușit să se dezvolte natural. Proiectele atent alese, clienții serioși, gama diversificată de produse au fost doar câteva dintre lucrurile care au susținut creșterea organică a companiei. Oficialii companiei ne-au povestit despre avantajele pe care ALGABETH SGI le are în fața competitorilor direcți și indirecți. “Avem cel mai mare depozit de piatră naturală din România – marmură, granit, travertin, calcar, onix – dar și cel mai bine amplasat din România (în centrul țării, aproape de toate zonele), cea mai variată gamă de materiale, nuanțe și culori, pondere echilibrată între categoriile de clienți, ateliere de piatră din toată țara, care achiziționează materie primă brută (lastre, placaje) cât și produse semifinite (debitate la dimensiuni), proiecte mari, construcții civile și industriale (imobile de birouri, ansambluri rezidențiale, hoteluri, piețe publice, pasaje, persoanele fizice (vile,case particulare), o gamă largă de utilizări și aplicații: pentru baie, pentru bucătărie, pardoseli și trepte, terase. Toate acestea ne-au ajutat să depășim criza economică, marcând în fiecare an o creștere a activității”, ne-a declarat Gabriel Drăghici, directorul general ALGABETH SGI.

Planuri de viitor

Anul 2013 a fost unul plin de proiecte pentru companie. „Am reușit câteva lucrări publice și private de anvergură: dezvoltarea infrastructurii turistice a municipiului Câmpulung-Argeș-furnizare, reabilitare trotuare și zone pietonale municipiul Câmpina-furnizare, complexul de Agrement La Stejarii-furnizare și montaj, Club One Regie-furnizare și montaj, la cele de mai sus adăugându-se multe alte proiecte rezidențiale, sedii de birouri, vile particulare. Tot în acest an, comunicarea noastră cu clienții a trecut la un alt nivel: am realizat rebranding companie, am editat primul catalog, am deschis pagina de Facebook, am avut cel puțin două campanii integrate: una adresată consumatorului final, cealaltă adresată colaboratorilor noștri strategici (constructori, arhitecți)”, ne-a povestit directorul general ALGABETH SGI. Cât despre planurile de viitor, oficialii companiei spun că „Vom dezvolta proiectul <Inspirație pentru arhitecți> astfel încât să putem oferi mai multe soluții la provocările arhitecților, designerilor și vom veni cu un proiect de educare a pieței de profil. Obiectivul nostru este ca în termen de trei, cinci ani să devenim lideri ai pieței de marmură și granit din România”, ne-a declarat directorul general ALGABETH SGI.

Responsabilitate corporativă

ALGABETH SGI s-a implicat pe parcursul timpului și în proiecte de responsabilitate corporativă, multe dintre acestea fiind dedicate comunităților din apropierea fabricii de producție. “Ne-am implicat în susținerea Comunității din Valea Plopului și în susținerea echipei de fotbal Petrolul Ploiești și a echipei de baschet CSU Asesoft Ploiești. Vrem să transmitem tuturor că parteneriatele pe care le creăm sunt puternice, odată pentru că ne pasă și doi, pentru performanță”, ne-a declarat Gabriel Drăghici, directorul general ALGABETH SGI.

 

Citiți și despre:

  • Sistemul inteligent BramacSistemul inteligent Bramac Bramac, acoperișurile care asigură și protecție și economie prin energia “verde”. “Bramac Sisteme de Învelitori” a fost prima filială înființată de Bramac în țara noastră, în anul 1995, în Brașov. Nouă ani […]
  • Criza economică a crescut numărul de sesizări la ANPCCriza economică a crescut numărul de sesizări la ANPC Produsele nealimentare, în topul reclamațiilor din 2013 la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului. Una dintre cele mai importante autorități naționale, cea care are grijă ca produsele din magazine să fie […]
  • Creșteri și dezvoltare continue pentru Chermark RomCreșteri și dezvoltare continue pentru Chermark Rom Piața îngrășămintelor în România este într-o continuă schimbare, susține Chemark Rom. Chemark Rom este o companie românească ce a reușit să se impună ca partener al marilor producători din industria de […]
  • Metode de reducere a costurilor în companiiMetode de reducere a costurilor în companii Când situația economică nu este una benefică, toate companiile caută soluții pentru costuri mai mici. Reprezentanții companiilor din țara noastră sunt mult mai optimiști cu privire la creșterea afacerilor în […]
  • Fabrica EGGER din Rădăuți exportă în 29 de țăriFabrica EGGER din Rădăuți exportă în 29 de țări Compania a investit în România peste 473 milioane de euro până în prezent. EGGER este una dintre companiile care au demonstrat că perseverența și un vis măreț pot cuceri lumea. Afacerea a pornit în anul 1961, […]