CEL.ro a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 35% în 2016

18.01.2017

Magazinul online CEL.ro a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 35% în anul 2016. Compania a avut vânzări de circa 240 milioane lei (53 milioane euro), iar faţă de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi, ajungând la un total de 1,5 milioane de comenzi, anul trecut.

Retailerul a mai precizat că dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rând, investiţie în logistică – în prezent suprafaţa totală a depozitelor atinge 8.000 metri pătraţi şi investiţie în personal – la finalul anului 2016 CEL.ro avea 150 de angajaţi, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

În 2016, conform companiei, telefoanele mobile au generat vânzări mai mari cu 60% ca valoare şi cu 30% ca număr de unităţi faţă de 2015.

Valoarea medie a unei achiziţii de telefoane a crescut faţă de 2015 cu 25% şi se pare că în 2016 clienţii au preferat terminalurile cu ecranul mai mare (media ecranului în 2015 era de 4,3 inci, iar în 2016 a fost 5 inci).

Electrocasnicele au înregistrat o creştere de 100%, iar categoria de componente şi echipamente IT de 40%. Televizoarele au crescut cu 60% ca număr de unităţi şi s-a observat o tendinţă crescută a interesului clienţilor pentru diagonalele de 55 inci – 65 inci şi pentru cele cu rezoluţie 4K.

Vânzările din 2016 au fost susţinute şi de categoriile de gadgeturi, parfumuri, ceasuri şi home&deco.

În 2017, retailerul CEL.ro estimează o creştere în vânzări de aproximativ 30% susţinută de eforturile echipei, investirea constantă în sistemul logistic şi diversificarea portofoliului de produse. Una dintre categoriile nou adăugate pe site este cea de asigurări RCA, acest tip de vânzare părând deja să aibă un potenţial foarte mare de dezvoltare în 2017.

 

 

Citiți și despre: