Cele mai importante subiecte dezbătute la Business (r)Evolution Arad

19.06.2017

Doingbusiness.ro a organizat pe 14 iunie, la Arad, cea de-a patra conferință regională a proiectului național Business (r)Evolution. Anterior, proiectul a inclus mediul de afaceri local din Brașov, București și Iași. La cele patru evenimente din acest an au participat peste 500 de antreprenori care cumulează o cifră de afaceri de peste un miliard de euro.

,,Evenimentul național de afaceri pe care îl organizăm pentru al șaptelea an consecutiv prin conferințe regionale a dovedit și în 2017 că reprezintă proiectul de suflet al mediului de afaceri din România. Anul acesta am lansat o provocare: care sunt soluțiile pe care mediul de afaceri local trebuie să la cunoască și să le accepte, soluții digitale și de consultanță de afaceri, cu alte cuvinte, (r)evoluția modului de a face afaceri, în contextul internațional în care ,,foarte improbabilul’’ devine realitate, așa cum vedem de la începutul anului și până la evenimentele din aceste zile’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Evenimentul de la Arad a fost deschis de reprezentantul Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Arad – Cimi Enache și a continuat cu prezentarea modificărilor fiscale din 2017, în materie de TVA, susținută de Adriana Costea – Tax Senior Manager – PwC România.

Cel mai mare interes manifestat prin interactivitate a fost atunci când Laura Sachelarie, reprezentantul Telekom România a dezvăluit audienței soluțiile adaptate pentru afaceri, oferind imediat celor care au adresat întrebări, soluții Telekom pentru dezvoltarea propriilor afaceri, în contextul revoluției digitale.

De asemenea, Dumitru Ion, CEO Kompass Romania, a prezentat în premieră pentru Business (r)Evolution, la Arad, modalități inovatoare de generare de vânzări cu aplicații BIG Data. Altfel spus, ce trebuie să folosească antreprenorii și mai ales cum să folosească ,,oceanul informațional’’ nelimitat astfel încât, separând informația nenecesară și folosind doar pe cea esențială, să își dezvolte afacerile, în mod inteligent și eficient.

Deoarece criza de forță de muncă a fost identificată acum de participanții de la Arad drept principala problemă a mediului de afaceri, soluțiile prezentate de Mihaela Breaz – CNIPMMR Arad – Elena Badea și Alexandra Cernian – Valoria, au fost foarte apreciate de audiență. Soluțiile s-au referit la responsabilizarea angajaților din companii, cum să atragi și să motivezi angajații și cum pot folosi companiile strategiile de conținut în social media.

,,Eu sunt Auto Schunn’’, a răspuns Jurgen Schunn, Președintele Auto Schunn România, la întrebarea moderatorului dacă, după 30 de ani de la fondarea companiei, consideră că lucrează de 30 de ani pentru firmă sau de 30 ani deține compania, prezentând evoluția afacerii sale de la idee până la o cifră de afaceri anuală de 60 de milioane de euro.

 

 

Citiți și despre: