Cele mai mari provocări din vânzări, dezbătute în cadrul ACCELERATE. Sales Conference

06.09.2016

Cea de-a IV-a ediție a ACCELERATE. Sales Conference, conferință organizată de BusinessMark, va avea loc pe  4-5 octombrie 2016 la București, Hotel Radisson Blu și pe 27 octombrie 2016 la Cluj-Napoca, la Hotel Golden Tulip Ana Dome. Evenimentul aduce în prim-plan perspective și soluții concrete dedicate specialiștilor în vânzări și business development, aplicabile într-un context economic volatil, ca răspuns la provocările întâmpinate de mediul de business.

”În orice business, departamentul de vânzări este cel care generează încasări. Oricât de eficiente operațiunile și procesele, de inovatoare tehnologia folosită sau de mărețe obiectivele financiare, fără un mecanism de vânzări bine pus la punct, compania nu performează”, au afirmat organizatorii evenimentului.

ACCELERATE. Sales Conference va aborda vânzările atât din perspectiva managementului, cât și a clientului, propunând dezvoltarea direcțiilor de sales leadership, sales effectiveness, sales technology și sales development.

Printre vorbitorii care au confirmat implicarea în proiect, se numără:

ALEXANDRU COVRIG, Director General Terrabisco, Vicepreședinte, Vel Pitar
VLAD POPA, Director Comercial, L’Oreal
ZSOLT RUDNYANSZKY, Director General, J&J Group, Președinte, APIIP
EDUARD RADU, Managing Partner, Acceder, Președinte, Asociația Distribuitorilor Bunurilor de Larg Consum
DAN OPRESCU, Country Director – Central and Eastern Europe, Unilever
MIHAI MARINESCU, Eastern Europe Regional Manager, Lavazza
JÉRÔME DUPORT, Country Sales Director, Tereos
RADU GLIGA, Sales and Operations Manager, Lindab România
DRAGOȘ BUTUFEI, Corporate Sales Manager, Medicover
BOGDAN MURARU, National Sales Director Romania & Moldova, AVON
EDUARD MĂCĂRESCU, National Sales & Marketing Manager, Makita România
CĂTĂLIN STANCU, Managing Partner, Sfera Business
ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

În același timp, în cadrul evenimentului vor fi prezentate rezultatele celei de a II-a ediții a studiului realizat de Sfera Business, “Provocările unui manager de vânzări”.

 

 

Citiți și despre: