Cemacon a finalizat procesul de rebranding

16.12.2013

Producătorul de blocuri ceramice, Cemacon S.A., a finalizat procesul de rebranding, conceput şi implementat de GMP PR cu sprijinul The Cell. Rebranding-ul companiei a reprezentat una dintre activităţile necesare pentru Cemacon în cadrul procesului amplu de reorganizare, început în 2010.

“Cemacon a trecut în ultimii ani printr-un proces de restructurare operaţională şi financiară. În 2010 era încă o întreprindere, acum este o companie importantă, care şi-a dovedit potenţialul. Aveam nevoie de o identitate vizuală, de o poziţionare şi de o campanie de comunicare care să reflecte noul Cemacon. Imaginea era prăfuită şi nu transmitea niciuna dintre valorile companiei, care pune accent pe inovaţie. Ne-a plăcut mult ce-a ieşit! Am lucrat cu o echipă plină de imaginaţie, care a înţeles exact ce ne dorim şi care a avut o doză de nebunie care să susţină ceea ce vrem să transmitem”, a declarat Liviu Stoleru, Director General şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie al Cemacon.

Întregul proces a presupus repoziţionarea companiei, redesenarea logo-ului şi crearea unui nou brand pentru portofoliul de produse inovatoare, lansate în anul acesta.

Rebranding-ul a inclus şi dezvoltarea unui nou website, iar identitatea companiei a fost declinată pe o plajă variată de elemente logistice şi comerciale, cum ar fi standuri de expunere, autovehicule de transport şi spaţiile de producţie şi stocare etc.

De asemenea, rebranding-ul a fost susţinut de o complexă campanie de comunicare, care a presupus campanii outdoor, print, comunicare la punctele de vânzare, eveniment de relansare.

Cemacon a fost înfiinţată în anul 1969 la Zalău, având astfel peste 40 de ani de experienţă în producţia de materiale de construcţii.

Citiți și despre: