CGS deschide un nou centru de suport, în Miercurea Ciuc

28.03.2016

CGS (Computer Generated Solutions), cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent în România, îşi continuă extinderea capacităţii de suport în anumite limbi străine europene, deschizând un nou centru în Miercurea Ciuc.

Aceasta este cea de-a şasea locaţie CGS din ţară, alături de Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu şi Galaţi. Noua investiţie a venit în contextul creşterii cererii de servicii pe piaţa din Ungaria şi, implicit, a nevoii de angajaţi vorbitori de limba maghiară.

„”Adăugăm în fiecare an în schema de recrutare câteva sute de locuri noi de muncă. Fiecare post nou creează oportunităţi şi pentru oamenii din firmă: avem nevoie de şefi de echipă, manageri, specialişti în training, în IT, în resurse umane””, spune Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Principala condiţie pentru angajare este cunoaşterea la nivel avansat a unei limbi străine, iar avantajul este stăpânirea a cât mai multe.

„„Ne concentrăm atenţia către candidaţii cu dorinţă de muncă, vârsta nefiind un criteriu. Căutăm absolvenţi de facultate sau cu studii în curs. Ei pot avea sau nu experienţă în domeniu, compania investeşte în pregătirea şi formarea lor. Oferim sesiuni de pregătire şi training intensive: multi dintre managerii CGS România au început cândva în compania noastră pe poziţii de entry-level””, a mai spus Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

 

 

Citiți și despre: