Chemark Rom, 20 de ani de experiență pe piața îngrășămintelor

01.01.2017

Anul 2016 a fost dedicat proiectelor importante, compania inaugurând propriul laborator de analize și Clubul Fitofarmaciștilor. Chemark Rom, societate înființată în anul 1997 cu capital 100% românesc, a reușit, în cei 20 de ani de activitate, să devină unul dintre cele mai importante nume pe piața îngrășămintelor din România.

Suntem împreună cu dumneavoastră de 20 de ani, atunci când s-a dat startul privatizării agriculturii românești. În toți acești ani am învățat economia de piață, dar cel mai important aspect este acela că am înțeles ce înseamnă competiția, a ține pasul cu inovația și marketingul.

Astfel, în 2011 am creat departamentul „Nutriția Plantelor” care se dovedește a fi drumul corect spre agricultura modernă și performantă.

Acest domeniu a fost negljat, performanța fiind atribuită geneticii și protecției plantelor. Noi am identificat necesitatea nutriției plantelor ca fiind una foarte importantă. Avem trei furnizori – parteneri exclusivi Chemark Rom pentru acest departament : Tradecorp International, De Sangosse și JH Biotech, companii ce excelează în domeniul inovației biotehnologice.

Serviciile oferite de firma noastră s-au dezvoltat de la an la an, pentru ca la momentul actual să putem răspunde afirmativ unui număr cât mai mare de cerințe ale pieței. Dacă ne raportăm doar la ultimii doi ani, trebuie menționată extinderea rețelei de distribuție și creșterea forței de vânzare, prin deschiderea unor  noi puncte de lucru – Constanța și Timișoara.

Tot în această perioadă de doi ani, compania a investit în dezvoltarea departamentului de ambalare, anul 2016 fiind marcat de inaugurarea propriului laborator de analize.

Campanii de fidelizare

Portofoliul Chemark Rom se află într-o permanentă actualizare, printre cele mai recente produse comercializate de companie numărându-se AZOFIX, FOSFIX ,RUINEX,  PHYLGREEN, RHIZOSUM, produse ecologice.

AZOFIX este un preparat bazat pe bacterii fixatoare de azot, care, trăind în rizosfera plantelor la care s-a aplicat, pune la dispoziția lor azotul fixat din atmosferă sub formă de ioni de amoniu NH4. FOSFIX este un produs biologic bazat pe bacterii, care, ajungând în sol, accelerează eliberarea fosforului blocat din fosfați, asigurând un aport suplimentar de fosfor. RUINEX este un produs destinat accelerării proceselor de descompunere a resturilor vegetale rămase pe suprafața solului – paie, coceni, tulpini – după recoltare.

Produsele AZOFIX, FOSFIX , RUINEX,  PHYLGREEN și RHIZOSUM sunt aduse și comercializate în exclusivitate de Chemark Rom

Datorită cotației din ce în ce mai mari a terenurilor cultivate cu produse bio, compania vine în întâmpinarea acestei ramuri a agriculturii prin comercializarea unor produse omologate acestui tip de recolte, toate cele 3 produse fiind dedicate acestui tip de culturi.

Produsele distribuite de Chemark Rom se adresează, în principal, agricultorilor și fitofarmaciștilor. Și, cum grija pentru calitate, mediu și oameni a reprezentat și continuă să fie și astăzi, după 20 de ani de activitate, una dintre principalele misiuni ale companiei, Chemark Rom încearcă să fie permanent alături de clienții săi.

De aceea, printre metodele de fidelizare a clienților Chemark Rom fac parte și campaniile promoționale, desfășurate periodic. Spre exemplu, în acest moment se află în desfășurare campania de iarnă, sub titlul „Sezon de recoltat profit” – 1 octombrie 2016-28 februarie 2017.

Având în vedere că anul 2017 este unul aniversar, campania actuală oferă atât premii garantate, cât și un mare premiu, un autoturism Dacia Duster, oferit prin tragere la sorți la sfârșitul perioadei campaniei. În plus, în noiembrie s-a încheiat campania de promovare a produsului-vedetă Chemark Rom, îngrășământul starter microgranulat SEED SPRINT.

Campania „Seed Sprint te duce la Formula 1 Abu Dhabi” a oferit  26 de bilete fermierilor care au achiziționat acest produs, câștigători aleși prin tragere la sorți. Aceștia au avut  ocazia să ia parte la marele premiu de F1 desfășurat pe circuitul Yas Marina.

Anul 2016 este al doilea an consecutiv de desfășurare a acestei campanii, ce oferă marilor câștigători bilete în orașe exclusiviste unde are loc campionatul de Formula 1. Cel mai important aspect al acestei campanii este însă că fermierii români au ocazia de a achiziționa un produs excelent, acest îngrășământ microgranulat starter care, în urma cercetărilor făcute atât de ingineri horticulturi, cât și de stațiunile de cercetare agricolă din țară, s-a dovedit a avea un efect extraordinar asupra dezvoltării unei plante sănătoase, deci a unei recolte pe măsura așteptărilor.

Suport oferit clienților

Chemark Rom acordă aceeași atenție tuturor categoriilor de clienți, una dintre cele mai importante categorii fiind fitofarmaciștii. Această atenție se manifestă, în cazul fitofarmaciștilor, prin organizarea de seminarii în diverse zone ale țării, în cadrul cărora echipa Chemark prezintă cele mai noi produse și tehnologii de protecție a plantelor, venind în întâmpinarea nevoilor acestora de a-și crește profitabilitatea.

În plus, în 2016, compania a pus bazele unui proiect foarte important, care se adresează exclusiv fitofarmaciștilor – Clubul Fitofarmaciștilor. Printre beneficiile oferite membrilor acestui club exclusivist se numără discount-uri speciale acordate produselor și excursii tematice pentru cei mai fideli dintre ei.

Firma are și o revistă proprie – Noutăți de la Chemark Rom – un material informativ lunar, cu un tiraj de aproximativ 10.000 de exemplare, care se adresează atât fitofarmaciștilor, cât și fermierilor mici.

Publicația „Noutăți de la Chemark Rom”, realizată și distribuită gratuit de companie, servește ca suport tehnic, abordând subiecte de interes în domeniul agricol.

Avantajul principal al revistei, distribuția gratuită, este dublat de aria foarte mare de acoperire unde ajunge acest material, prin intermediul echipei de vânzări. De asemenea, trebuie menționat că în revistă apar machete și articole tehnice de profil semnate de parteneri, printre care amintim: Nufarm, Dow Agroscienses, Bayer, BASF, Adama, Syngenta, Summit Agro

Activitatea recentă

În ceea ce privește investițiile efectuate, Chemark Rom a achiziționat noi linii de ambalare, al căror obiectiv este acela de a satisface cele mai diversificate dorințe de pe piață. De asemenea, un proiect important de investiții a fost dotarea cu echipamente performante a noului laborator de analize al companiei. Astfel, laboratorul Chemark Rom este dotat cu cromatograf pe gaz, utilizat pentru analiza apei de spălare, rezultată în urma procesului de ambalare, precum și cu un incubator pentru testarea foliilor monodozelor.

Pe 4 noiembrie s-a încheiat campania promoțională „SEED SPRINT te duce la Formula 1 Abu Dhabi”, cu un eveniment organizat la Brașov, în cadrul căruia a avut loc tragerea la sorți a celor 26 de fermieri câștigători. Evenimentele companiei au beneficiat de prezența numeroasă din partea publicului țintă, fitofarmaciști și fermieri.

 

 

Citiți și despre: