Cinci lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru o dezvoltare sustenabilă

25.10.2016

Conferința Regională Business to more Business a avut loc la Oradea, pe data de 20 octombrie 2016. Evenimentul, organizat de Doingbusiness.ro, a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat că suntem cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România care acordă atenție sporită mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oară și ne bucurăm că mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali și persoane cheie din companii, ne-au confirmat că Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii români. În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu anterprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include cinci puncte care au fost identificate și susținute de participanți ca fiind strict necesare mediului de afaceri:

1. Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;

2. Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și mai ales deficitul major de forță de muncă minim calificată;

3. Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de majorarea salariilor în sectorul administrativ prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;

4. Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;

5. Eliminarea super-birocratizării ne necesare dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

 

 

Citiți și despre: