Coca-Cola a primit calificativul „A” în clasamentul CDP

25.11.2014

Coca-Cola HBC AG a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP), obţinând astfel o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014. De asemenea, recent, companie a fost desemnată liderul industriei de băuturi răcoritoare în Indexul de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru 2014, acesta fiind al șaptelea an consecutiv în care Coca-Cola HBC este inclusă în acest indice și pentru prima dată când este desemnată lider la nivel european și mondial.

„Suntem mândri că acțiunile majore inițiate de Coca-Cola HBC România sunt aliniate obiectivelor principale ale grupului. Zi de zi, prin activitatea noastră locală, ne implicăm în inițiative importante pentru mediu și comunitate, precum reducerea amprentei de carbon, gestionarea durabilă a resurselor de apă sau a celor de energie.”, declară Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

Carbon Disclosure Project este o organizație internațională non-profit și singurul sistem global, pentru companii, care măsoară și distribuie informații vitale legate de mediu. Scopul acesteia este de a motiva companiile să își reducă impactul asupra resurselor naturale.

Pentru acest an, CDP a actualizat calificativul pentru Coca-Cola HBC, de la B la A, și a acordat companiei un loc în indicele britanic de performanță FTSE 350.

Compania a furnizat informații complete despre eforturile sale în reducerea emisiilor de carbon, despre acțiunile sale strategice privind schimbările climatice, cuantificarea riscurilor și a oportunităților. Aceste demersuri au dus la o serie de inițiative, printre care se numără colaborarea cu partenerii companiei pentru achiziționarea de vitrine frigorifice fără hidrofluorocarburi (HFC) până în 2015, o investiție de 3 milioane dolari făcută în 2013, pentru programe de economisire a energiei în toate fabricile Coca-Cola HBC, precum şi sprijinirea extinderii capacității industriei de prelucrare a sfeclei de zahăr din Rusia.

Aceste inițiative au contribuit la reducerea cu 5,3% a emisiilor de carbon (directe și indirecte), față de valorile înregistrate în 2013.

”Suntem bucuroși să fim recunoscuți lideri ai industriei conform cu aceste standarde de referință, care analizează performanțele companiilor în domeniul sustenabilității. Scorul îmbunătățit în indexul DJSI și avansarea de lacalificativ B la A în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) arată că sustenabilitatea este o prioritate strategică pentru afacerea noastră. Aceste două distincții reprezintă o recunoaștere a eforturilor pe care le facem”, declară Dimitris Lois, CEO Coca-Cola HBC.

Citiți și despre:

  • Sustenabilitatea, una dintre priorităţile Coca-Cola HBCSustenabilitatea, una dintre priorităţile Coca-Cola HBC Coca-Cola HBC AG a anunţat că își înnoiește angajamentele de sustenabilitate pentru anul 2020, după ce a fost nominalizată, în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI), lider în sustenabilitate al […]
  • Coca-Cola HBC România și Moldova are un un managerCoca-Cola HBC România și Moldova are un un manager Coca-Cola HBC România și Moldova are un nou Public Affairs & Communication Manager, Irina Ionescu preluând această funcţie începând cu data de 12 mai. Această numire reprezintă întoarcerea Irinei Ionescu […]
  • HeidelbergCement, premiat cu distincţia „Best improver”HeidelbergCement, premiat cu distincţia „Best improver” HeidelbergCement Group a primit distincția „Best improver” în ceea ce privește comunicarea transparentă a indicatorilor de mediu, în cadrul programului Carbon Disclosure Project (CDP). Asfel, compania a fost […]
  • Veolia Energie are un nou director generalVeolia Energie are un nou director general Începând cu data de 1 iulie, Frédéric Faroche este directorul general al Veolia Energie România. În vârstă de 49 de ani, dintre care peste 20 dedicați Grupului Veolia, acesta deţine o bogată experiență în […]
  • Ce băuturi răcoritoare preferă românii?Ce băuturi răcoritoare preferă românii? În ciuda crizei, românii nu au renunţat în ultimii ani să consume băuturi răcoritoare, piaţa sucurilor din România avansând de la 4,81 miliarde lei în 2010 la 5,04 miliarde lei în 2014, ultimul an […]