Coilprofil se axează pe dezvoltarea serviciilor și produselor în 2015

Coilprofil se axează pe dezvoltarea serviciilor și produselor în 2015

01.04.2015

Compania, liderul segmentului de jgheaburi și burlane, recrutează specialiști pentru mărirea echipei. Fabrica Coilprofil din Ceptura, Prahova, a fost inaugurată în anul 2001 și an de an compania a investit susținut în activitatea de aici și dezvoltarea ofertei pentru clienți și a numărului de utilaje. În prezent, societatea conduce topul firmelor din țara noastră care produc și comercializează jgheaburi și burlane.

Misiunea Coilprofil este de a deveni din ce în ce mai proactivă, deschisă la așteptările clienților, anticipând continuu dorințele și nevoile partenerilor de afaceri. De asemenea, societatea își dorește menținea transparenței și dezvoltarea în continuare a încrederii pe care clienții o au față de soluțiile oferite. La toate acestea se adaugă, desigur, dezvoltarea susținută a producției.Tocmai de aceea, anul trecut a marcat pentru societate mai multe momente importante. “Investițiile din 2014 s-au concretizat într-o linie de producție de profile Z și C, produse utilizate la realizarea structurilor construcțiilor metalice și, de asemenea, în lărgirea și reamenajarea sediului administrativ. În fiecare an adăugăm produse și culori noi. Coilprofil a avut o evoluție constantă, mai ales prin etapele succesive de investiții, printre care și liniile de producție pentru fabricarea elementelor de sistem pluvial. Suntem pe primul loc în țară privind producția și comercializarea de jgheaburi și burlane, segment care se cifrează la aproximativ 4 milioane de euro”, ne-a declarat Liviu Mistodinis, directorul general Coilprofil S.R.L..

Investițiile din 2014 s-au concretizat într-o linie de producție de profile Z și C – Liviu Mistodinis, directorul general Coilprofil

Compania deține, de asemenea, cea mai dezvoltată gamă de culori a soluțiilor prezente pe piață, iar utilajele performante, completate cu stocul de materie primă și faptul că brandul este unul în topul preferințelor românilor vor conduce la o creștere constantă a cotei de piață, sunt de părere oficialii Coilprofil. 

Evoluția sectorului

Anul trecut a fost unul imprevizibil pentru piața învelitorilor metalice. În timp ce începutul anului a fost unul foarte lent, cererile au crescut brusc la începutul primăverii și pe timpul verii, iar la finalul lui 2014 s-a înregistrat o scădere în vânzări, în ciuda faptului că perioada era estimată ca una cu creșteri pe piața de profil.

Cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro în 2014, Coilprofil a înregistrat, în ciuda fluctuațiilor din piață, o ușoară creștere anul trecut, comparativ cu situația din anul 2013. “Piața rezidențială s-a menținut constantă, având ca pondere importantă renovarea, însă domeniul industrial a scăzut mult în partea a doua a anului. Clienții încep să fie mai atenți la calitate, ca urmare a unor lucrări cu produse ieftine, de calitate îndoielnică, care sunt în ultima vreme destul de vizibile. Mă refer la acoperișurile decolorate. O altă tendință remarcată ar fi creșterea cerinței pentru acoperișul fălțuit, un produs care oferă atât fiabilitate, cât și eleganță unei construcții”, a completat directorul general Coilprofil.

Clienții încep să fie mai atenți la calitate, ca urmare a unor lucrări cu produse ieftine, de calitate îndoielnică – Liviu Mistodinis, directorul general Coilprofil

Proiecte de amploare

Coilprofil este una dintre companiile din România care se implică activ în proiecte demne de laudă. Fie că este vorba despre evenimente destinate tinerilor sau proiecte pentru alte societăți, Coilprofil susține acele evenimente care conduc la dezvoltarea valorilor organizației și comunităților locale.

Unul dintre evenimentele cu tradiție susținute de societate este “Maratonul vinului”, 2014 fiind al treilea an consecutiv în care compania a fost implicată activ în acesta. “Suntem și promotori ai sportului, mai ales în rândul tinerilor, suntem sponsori ai echipei de ciclism Felt-Sidi MTB Team și ai echipei de baschet CSU ASESOFT Ploiești. În decembrie am salutat și promovat inițiativa tinerilor voluntari de la Asociația <Un strop de fericire> care au organizat evenimentul <Dăruiește la înălțime>. Acest proiect și-a propus promovarea sportului prin meciuri demonstrative de baschet și strângerea de fonduri pentru cadourile de Crăciun oferite copiilor din centrele de plasament din Prahova”, ne-a povestit Liviu Mistodinis.

Acestea nu sunt singurele evenimente în care Coilprofil a fost implicată direct. De exemplu, societatea a livrat profile metalice pentru construcția unei case eficiente energetic a echipei EFDEN. Proiectul a participat la competiția mondială “Solar Decathlon” și a adus România în atenția tuturor participanților și juriului. “Suntem sponsori ai Liceului de Artă <Carmen Silva>, ai Asociației Zonta Valea Prahovei care, pe lângă o serie de proiecte în domeniul educației, a realizat un proiect important prin care a reușit să pună bazele unei biblioteci virtuale la Colegiul < Spiru Haret> Ploiești. Aș mai aminti și deschiderea pe care o avem în perioada vacanței pentru liceeni și studenți, anul trecut am avut 10 tineri care au lucrat în compania noastră în timpul vacanței și au avut ocazia să-și dezvolte abilități și cunoștințe”, a completat directorul general Coilprofil.

Planuri pentru 2015

Oficialii companiei preconizează o creștere a cifrei de afaceri cu aproximativ 10% pentru anul curent. Estimarea a fost realizată de echipa Coilprofil luând în calcul climatul economic curent, dar și capacitățile interne și diversitatea produselor oferite în domeniul industrial și rezidențial. Mai mult decât atât, planurile pentru anul curent presupun și dezvoltarea colectivului societății. “Așa cum ne-am obișnuit partenerii, continuăm investițiile pentru lărgirea gamei de produse și a calității acestora, dar și a calității serviciilor. În 2015 avem printre obiective și dezvoltarea echipei, care este formată acum din 80 de angajați și în acest moment suntem în campanie de recrutare. Rezultatele pozitive ale companiei, de la înființare și până acum, se datorează în cea mai mare parte echipei noastre puternice, omogene, care se implică an de an, atât în dezvoltarea personală, cât și în creșterea eficienței muncii colective. Aș dori să le mulțumesc pentru toată implicarea și devotamentul de care dau dovadă în fiecare zi”, ne-a declarat Liviu Mistodinis, directorul general Coilprofil.

 

 

Citiți și despre: